Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja wysokości strumienia dyszy spryskiwacza C3, C4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulacja wysokości strumienia dyszy spryskiwacza C3, C4

    Mam takie pytanie, otóż kupiłem w piątek dwie dysze mgłowe do cytrynki, zamontowałem i okazuje się że "sikają" na pióra wycieraczek. I teraz moje pytanie czy jest możliwość ustawienia wysokości strumienia? Jak tak, to jak to zrobić? Z góry dziękuje za pomoc...

  • #2
    Nie da się w nich tak jak w normalnych regulować? Czyli wsadzić igłę w dyszę i ustawić?
    Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
    Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

    Comment


    • #3
      W nich nie ma regulacji dyszy-regulacja podkładkami (najlepiej z gumy).
      ビートル ジョン

      Comment


      • #4
        To co w nich jest takiego super,że się wszyscy zachwycają a pryskają na wycieraczki i nie można tego wyregulować?

        Comment


        • #5
          Nie nie da się ich wyregulować - patrz wpis w temacie mojego auta. Wystarczy ściągając seryjne spryskiwacze ustawić te z C3 tak aby na postoju i włączonym silniku pryskały na wysokość 3/4 szyby, zdemontować je i na brakującą krzywiznę zrobić podkładkę z dętki rowerowej. Robota żadna a wynika to z innej pompki i innej krzywizny maski u nas i w citroenach. Na zakończenie dodam, że to samo jest jakby dołożył do sprysków z Jazza które są po 45zł. Ot inna maska i pompka. Powyższe informacje wiodą do tego, że jadąc 80 km/h i więcej płyn ląduje tuż poniżej połowy szyby. Wypróbowane na własnej skórze na zimowym płynie, który jest gęstszy od letniego.
          Napijmy się piwka
          Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
          Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
          Sprzedam części z EJ9

          Comment


          • #6
            U mnie w 5 gen jest bez dokładek i pryska dobrze W 6 gen jednak trzeba dać podkładki.

            Nie wiem co macie nie tak, może słabe pompki, ale przy 100 km/h mi pryska powyżej połowy szyby. Dodam, że też na zimowym płynie, który zgoda jest gęstszy, ale to nie rzutuje na pryskanie. Mgiełka jest wtedy bardziej "zbita", ale pryska normalnie.
            Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

            Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



            TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

            PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

            OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

            Comment


            • #7
              Ja mam 6 gen i nic nie musiałem podklejać , więcej niż 3/4 wysokości szyby mokre, więc ok.

              Comment


              • #8
                Po sobotniej przejażdżce po fragnemce autostrady Szarów-Kraków wnioski są takie:
                180 kmh: pryskaja 1/4 szyby, czyli pół kciuka nad wycieraczki
                140kmh: pryskaja tuż przed 1/3 szyby
                100kmh: pryskaja w okolice połowy szyby

                Przy postoju, prędkościach do 70 kmh pryskają tak jak powinny, na cała szerokość szyby.

                OT: Jeżdżę ostatnio VW Caddy ze spryskami mgłowymi i zauważyłem jedna rzecz. Pompka jest jakby mocniejsze i spryski są zamocowane na plastiku pomiędzy maską a szybą, przez co strumień jest osłonięty od zgubnego wiatru bocznego. Jakby przetestować takie rozwiązanie, z tymże wyciąć trzeba dziurkę dla spryska w tym plastiku, czyli wymienić w całości.
                Napijmy się piwka
                Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
                Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
                Sprzedam części z EJ9

                Comment


                • #9
                  "Ja mam 6 gen i nic nie musiałem podklejać , więcej niż 3/4 wysokości szyby mokre, więc ok. " ...........

                  potwierdzam w 75% bo u mnie 4/4 mokre.....wszystko wporzo od samego początku do dzisiaj....

                  Comment

                  Working...
                  X