Może ktoś pomoże bo nie mam już żadnego pomysłu. Posiadam ek4 b16a2, mam taki problem, że po dłuższej jeżdzie wskazówka wędruje mi na high.
Wymieniony sporo rzeczy w układzie chłodzenia, chłodnica, czujniki, węże. Samochód nie dymi, nie bierze płynu, poki co nic nie wyrzuca, pod korkiem chłodnicy nie czuje rzadnego zapachu spalin, olej czysty, moc w normie. Sytuacja jest też taka, że nie zawsze kiedy wskazówka wędruje na ostatnią linię, to nie zawsze załącza się wentylator. Robiłem pomiar w miejscu czujnika temperatury silnika, po rozgrzaniu silnika, kiedy wskazówka się ruszyła, wyszło +/- 180 OHM, co niby odpowiada około 100 czy 120 stopni. To chyba za dużo. Drugi czujnik wskażnika temp. też wymieniony. Sprawdzałem węże od chłodnicy, oba mniej więcej tak samo ciepłe. Biorę pod uwagę uszczelkę, jednak sprawdzałem podstawowe rzeczy które by na to wskazywały i są wykluczone.
co jeszcze można sprawdzić ?
Wymieniony sporo rzeczy w układzie chłodzenia, chłodnica, czujniki, węże. Samochód nie dymi, nie bierze płynu, poki co nic nie wyrzuca, pod korkiem chłodnicy nie czuje rzadnego zapachu spalin, olej czysty, moc w normie. Sytuacja jest też taka, że nie zawsze kiedy wskazówka wędruje na ostatnią linię, to nie zawsze załącza się wentylator. Robiłem pomiar w miejscu czujnika temperatury silnika, po rozgrzaniu silnika, kiedy wskazówka się ruszyła, wyszło +/- 180 OHM, co niby odpowiada około 100 czy 120 stopni. To chyba za dużo. Drugi czujnik wskażnika temp. też wymieniony. Sprawdzałem węże od chłodnicy, oba mniej więcej tak samo ciepłe. Biorę pod uwagę uszczelkę, jednak sprawdzałem podstawowe rzeczy które by na to wskazywały i są wykluczone.
co jeszcze można sprawdzić ?
Comment