Hej,
Parkuję w garażu podziemnym, w którym notorycznie mam zaparowane lusterka, po wjeździe z zimnego dworu. Nie tylko zimą, zresztą. Podgrzewane lusterka załatwiłbym problem na zawsze, nie tylko w tym wypadku. Zrobiłem to w Seicento, to i w civicu tez mi się wydało możliwe do zrobienia, zwłaszcza po oględzinach w książce „sam naprawiam…”
Kupiłem maty, udało mi się zainstalować (na razie jedną), bardzo ładnie z kabelkami wsuwanymi na kocówki maty. Zamontowałem wkład, wcześniej przeprowadziłem kabel przez całą obudowę lusterka, aż do środka drzwi (tuż obok wiązki silniczków elektrycznej regulacji). Przykręciłem całe lusterko, cacy, ( z przerażeniem myślałem od drugim usterku, ileż to roboty) i teraz kabelek do wiązki przez drzwi… do kabiny…
Odkręcam głośnik a tam kable idą do… kostki. Żeby kostkę wyjąć, z zewnątrz drzwi w gumowej osłonie trzeba wyjąć wielostykowa wtyczkę. Więc gumowa osłona łącząca drzwi z karoserią, jest oddzielnym kablem! Tyle roboty na nic.
Nie ma możliwości podłączyć się do tej kostki, bo tam gdzie ma puste styki, tam styków nie ma. A nawet gdyby były nie wiem czy nadawałby by się.
I mam pytanie czy ktoś przerabiał ten temat? Jak przeciągnąć dodatkową wiązkę baz prucia drzwi?
Pozdr. Rilo
Parkuję w garażu podziemnym, w którym notorycznie mam zaparowane lusterka, po wjeździe z zimnego dworu. Nie tylko zimą, zresztą. Podgrzewane lusterka załatwiłbym problem na zawsze, nie tylko w tym wypadku. Zrobiłem to w Seicento, to i w civicu tez mi się wydało możliwe do zrobienia, zwłaszcza po oględzinach w książce „sam naprawiam…”
Kupiłem maty, udało mi się zainstalować (na razie jedną), bardzo ładnie z kabelkami wsuwanymi na kocówki maty. Zamontowałem wkład, wcześniej przeprowadziłem kabel przez całą obudowę lusterka, aż do środka drzwi (tuż obok wiązki silniczków elektrycznej regulacji). Przykręciłem całe lusterko, cacy, ( z przerażeniem myślałem od drugim usterku, ileż to roboty) i teraz kabelek do wiązki przez drzwi… do kabiny…
Odkręcam głośnik a tam kable idą do… kostki. Żeby kostkę wyjąć, z zewnątrz drzwi w gumowej osłonie trzeba wyjąć wielostykowa wtyczkę. Więc gumowa osłona łącząca drzwi z karoserią, jest oddzielnym kablem! Tyle roboty na nic.
Nie ma możliwości podłączyć się do tej kostki, bo tam gdzie ma puste styki, tam styków nie ma. A nawet gdyby były nie wiem czy nadawałby by się.
I mam pytanie czy ktoś przerabiał ten temat? Jak przeciągnąć dodatkową wiązkę baz prucia drzwi?
Pozdr. Rilo
Comment