Witam na samym początku chciał bym napisać że jestem od 3 dni posiadaczem Hondy Civic Hb 1.4 1998r 75km .
Mam z nią taki problemik że na rozgrzanym silniku przy wyłączonych światłach falują obroty i miga lampka oświetlenia i kontrolki na desce rozdzielczej w rytm pracy silnika gdy obroty spadają oświetlenie i kontrolki przygasają gdy wzrasta żarzą się mocniej.
Gdy włączę światła silnik pracuję równo i problem znika.
Mierzyłem dziś multimetrem napięcie na akumulatorze i wyszło coś takiego.
Napięcie:
Zimny przed uruchomieniem auta - 12,60V
Zimny po uruchomieniu (silnik pracował na ssaniu światła wyłączone) 12,20V
Zimny po uruchomieniu (silnik pracował na ssaniu światła włączone) 14.40V
Zimny po wyłączeniu 13.70V
Wyłączony po godzinie postoju 12,70V
Ciepły wyłączone światła skacze od 13.60V do 14.00V (gdy napięcie skacze obroty falują)
Ciepły włączone światła 14.20V
Prosił bym o podpowiedz gdzie zacząć szukać rozwiązania problemu :-)
Mam z nią taki problemik że na rozgrzanym silniku przy wyłączonych światłach falują obroty i miga lampka oświetlenia i kontrolki na desce rozdzielczej w rytm pracy silnika gdy obroty spadają oświetlenie i kontrolki przygasają gdy wzrasta żarzą się mocniej.
Gdy włączę światła silnik pracuję równo i problem znika.
Mierzyłem dziś multimetrem napięcie na akumulatorze i wyszło coś takiego.
Napięcie:
Zimny przed uruchomieniem auta - 12,60V
Zimny po uruchomieniu (silnik pracował na ssaniu światła wyłączone) 12,20V
Zimny po uruchomieniu (silnik pracował na ssaniu światła włączone) 14.40V
Zimny po wyłączeniu 13.70V
Wyłączony po godzinie postoju 12,70V
Ciepły wyłączone światła skacze od 13.60V do 14.00V (gdy napięcie skacze obroty falują)
Ciepły włączone światła 14.20V
Prosił bym o podpowiedz gdzie zacząć szukać rozwiązania problemu :-)
Comment