Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kąt wyprzedzenia zapłonu problem z ustawieniem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kąt wyprzedzenia zapłonu problem z ustawieniem

    Witam, silnik d16b2, mam problem z prawidłowym ustawieniem kąta wyprzedzenia zapłonu, który w tym silniku wynosi 16°+- 2°.
    W tym momencie mam maksymalnie wychylony aparat w stronę zderzaka i brakuje mu już zakresu ruchu.
    Ogólnie silnik działa bez zarzutu, pali jeździ.

    Gdzie szukać problemu, od czego zacząć?

    Wysłane z mojego CUBOT H3 przy użyciu Tapatalka

  • #2
    Od wkręcenia świecy na 1 lub 4 cy. i sprawdzenia na "patyk " znak OT na kole pokrywa się z położeniem tłoka.
    Potem czy aparat jest z tego silnika.
    Dobrze by było żebyś coś z profilem zrobił.

    Comment


    • #3
      Sprawdziłem, wszystko się zgadza, przy okazji podregulowałem zawory.
      Aparat zapłonowy mam właściwy do tego silnika.

      Wysłane z mojego CUBOT H3 przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #4
        Rozumiem że sprawdziłeś po symbolu ten aparat.
        No to problem jest najprawdopodobniej w kole rozrządu lub wałku.
        Ludzie je bezmyślnie zamieniają,a potem sprzedają auta.
        Poszperaj w epc japancars i porównaj cechy z tym co masz założone.
        Niestety y2 nie rozbierałem i nie wiem czy wałek z kołem jest bliźniakiem z6/z9 czy y8/w4

        Comment


        • #5
          Pytanie dodatkowe... Po manewrach z aparatem zapłonowy pękł oring i jego kawałek został gdzieś tam w oleju, czy to będzie problem?

          Wysłane z mojego CUBOT H3 przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #6
            Nie. Zstanie na smoku i zleci kiedyś z olejem.

            Comment

            Working...
            X