Witam.
Mam civica VI aerodeck 2000r. 1.4 benzyna.
Jakiś miesiąc temu próbując odpalić samochód nie usłyszałem pompy paliwa przy przekręceniu kluczyka, po kilkunastu minutach samochód odpalił.
Podobna sytuacja miała miejsce 2 tygodnie temu. Dałem przekaźnik koledze który tam poprawił ze 3 luty które najsłabiej wyglądały.
Dzisiaj rano wsiadam do auta i znów nie odpala. Po paru godzinach spróbowałem znów i dalej nic.
No i tak:
-nie słychać pompy paliwa, natomiast słychać dwa razy "cyk" na przekaźniku od pompy.
Wcześniej autem jeździł znajomy który powiedział że kilka lat temu miał już problem z tym przekaźnikiem, ale dał jakiemuś majstrowi co mu to polutował i działało.
Czy to że słychać "cyk" na przekaźniku od pompy oznacza ze jest on sprawny?
Czy może być to pompa?
Jeśli nie koniecznie, jak zdiagnozować czy przekaźnik działa sprawnie? Mam miernik ale jestem raczej zielony jeśli chodzi o elektronikę.
A i bezpieczniki oczywiście sprawdzałem.
Pozdrawiam.
temat zmieniłem.
r7.
Mam civica VI aerodeck 2000r. 1.4 benzyna.
Jakiś miesiąc temu próbując odpalić samochód nie usłyszałem pompy paliwa przy przekręceniu kluczyka, po kilkunastu minutach samochód odpalił.
Podobna sytuacja miała miejsce 2 tygodnie temu. Dałem przekaźnik koledze który tam poprawił ze 3 luty które najsłabiej wyglądały.
Dzisiaj rano wsiadam do auta i znów nie odpala. Po paru godzinach spróbowałem znów i dalej nic.
No i tak:
-nie słychać pompy paliwa, natomiast słychać dwa razy "cyk" na przekaźniku od pompy.
Wcześniej autem jeździł znajomy który powiedział że kilka lat temu miał już problem z tym przekaźnikiem, ale dał jakiemuś majstrowi co mu to polutował i działało.
Czy to że słychać "cyk" na przekaźniku od pompy oznacza ze jest on sprawny?
Czy może być to pompa?
Jeśli nie koniecznie, jak zdiagnozować czy przekaźnik działa sprawnie? Mam miernik ale jestem raczej zielony jeśli chodzi o elektronikę.
A i bezpieczniki oczywiście sprawdzałem.
Pozdrawiam.
temat zmieniłem.
r7.
Comment