Witam serdecznie
Wiem, że podobnych tematów jest wiele, lecz mam kilka
pytań i wątpliwości. Posiada civica vi z 2000 roku wersja
fastback 5d (angielska). Dwa lata temu podczas wymiany
Wydechu uszkodziłem sondę diagnostyczną (przy kat.)
Czasami wywala check engine lecz auto śmiga bez problemu. Problem mój polega, że ową usterkę muszę szybko naprawić, żeby przejść niemiecki TÜV. Za originał trzeba zapłacić koło 900 zł lecz nie zamierzam wywalić tyle kasy tylko po to, żeby dostać pieczątkę. Na forach znalazłem opcję alternatywną, tzn używka "aledrogo" lecz nie znalazłem konkretnie do mojego silnika. Opcja druga, sonda uniwersalna... Denso ponoć prawie nikt nie poleca, więc zostaje ngk lecz znalazłem tylko wersję regulacyjną i już mam mętlik w głowie co zamówić.
Proszę o pomoc w temacie
Wiem, że podobnych tematów jest wiele, lecz mam kilka
pytań i wątpliwości. Posiada civica vi z 2000 roku wersja
fastback 5d (angielska). Dwa lata temu podczas wymiany
Wydechu uszkodziłem sondę diagnostyczną (przy kat.)
Czasami wywala check engine lecz auto śmiga bez problemu. Problem mój polega, że ową usterkę muszę szybko naprawić, żeby przejść niemiecki TÜV. Za originał trzeba zapłacić koło 900 zł lecz nie zamierzam wywalić tyle kasy tylko po to, żeby dostać pieczątkę. Na forach znalazłem opcję alternatywną, tzn używka "aledrogo" lecz nie znalazłem konkretnie do mojego silnika. Opcja druga, sonda uniwersalna... Denso ponoć prawie nikt nie poleca, więc zostaje ngk lecz znalazłem tylko wersję regulacyjną i już mam mętlik w głowie co zamówić.
Proszę o pomoc w temacie
Comment