Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Brak zapłonu kontrolki sie świecia nie odpala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Brak zapłonu kontrolki sie świecia nie odpala

    Witam. Mam taki problem z swoją Honda Civic VI 1.is 90km 98r B+G, jeździłem normalnie stanąłem poleciałem do sklepu wsiadam przekrecam kluczyk (z immobilizerem) wszystkie diody sie zaswieciły co powinny pompa chodzi przekrecam na zapłon i nic, nie kreci rozrusznik nic po prostu. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i sa ok, tak samo myślałem że moze to czujnik uderzenia też nie. Macie jakiś pomysł na to, albo ktoś to już miał. Prosze o szybką podpowiedż. Pozdro :]

  • #2
    Wsadź luz przekręć kluczyk na zapłon,weź coś metalowego i zewrzyj na rozruszniku śrubę grubego przewodu z cieniutkim.
    Nie wystrasz się bo zaiskrzy i zakręci.
    schowek03_1483.jpg
    Jak nie zakręci to rozrusznik do bani,a jak odpali to będziemy szukać w instalacji.

    Comment


    • #3
      A miałeś jakieś problemy z rozrusznikiem, czy zawsze na dotyk odpalał? Ja kiedyś po sprawdzeniu rozrusznika i zamontowaniu spowrotem, za słabo dokręciłem śrubę przewodu i odpalił normalnie, ale po 40km już nie. Wibracje zrobiły swoje.

      Comment


      • #4
        Z rozrusznikiem chyba odpada ponieważ brałem go na ładny popych i nawet tak nie chciał odpalić jakby go coś blokowało a paliwo ma. Czy może być to jednak tego przyczyną że nie kręci?

        Comment


        • #5
          Ja na popych nigdy hond nie odpalałem. Nie wiem czy to moźliwe nawet. Ja tylko malucha odpalałem na pych sprawdz ten rozrusznik jak m26 pisze.

          Comment


          • #6
            Robiłeś coś ostatnio w komorze silnika? Sprawdź wtyczki, przeglądnij kable, przewody przy silniku i puszce z bezpiecznikami. Bezpieczniki sprawdzałaś w środku i w komorze?

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez pCHla Zobacz posta
              Z rozrusznikiem chyba odpada ponieważ brałem go na ładny popych i nawet tak nie chciał odpalić jakby go coś blokowało a paliwo ma. Czy może być to jednak tego przyczyną że nie kręci?
              Bez składu i ładu. Po co go ciągasz,masz chociaż probówkę,jakiś śrubokręt krzyżakowy?
              Nie bez powodu zacząłem od zwarcia rozrusznika.Jego sprawność lub niesprawność weryfikuje pierwszy lepszy gwóźdź czy drut wyrwany z płotu i pozwala skierować poszukiwania w odpowiedni rejon.Ale jak chcesz ciągać auto to ciągaj i nie proś o szybką odpowiedź.
              Last edited by m26; 01-11-2017, 18:14.

              Comment


              • #8
                juz wszstko jasne z kluczyka wypadł mi imo xd włożyłem i działa Dzieki za sugestie PS, próbowałem robić zwarcie i nawet go nie robiło prubówką też ale wazne ze juz działa pozdro

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez pCHla Zobacz posta
                  wszystkie diody sie zaswieciły co powinny
                  Czyli nie wszystkie,bo od immo nie działało jak trzeba.
                  Zamieszczone przez pCHla Zobacz posta
                  y pompa chodzi przekrecam na zapłon i nic
                  Pompa powinna chodzić chwilę i stanąć niezależnie od tego czy immo blokuje czy nie,potem ma chodzić jak pokręćisz rozrusznikiem-już wiesz dlaczego miałeś zrobić na nim zworę.

                  Zamieszczone przez pCHla Zobacz posta
                  próbowałem robić zwarcie i nawet go nie robiło prubówką też
                  Nie prawda,rozrusznik jeśli jest sprawny to będzie kręcił natychmiast,jedyna różnica miedzy zwarciem tego a kreceniem kluczem jest taka ze podajesz prąd na cienki przewód z pominięciem wszystkich zabezpieczeń i połączeń wewnątrz kabiny-ten cienki porzewód uruchamia cały podzespół.

                  Comment


                  • #10
                    Jak z kluczyka może wypaść immobilizer?

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz posta
                      Jak z kluczyka może wypaść immobilizer?
                      Normalnie , prawdopodobnie był kluczyk dorabiany i wtedy transponder jest po programowaniu wsuwany w kluczyk.

                      Comment


                      • #12
                        No właśnie tak było jak pisał "woody"

                        Comment


                        • #13
                          Panowie pierwszy z kolej podobny temat (co by nie zaśmiecać). Potrzebuję auta na dziś popołudnie więc może mi coś nasuniecie. Wczoraj wieczorem zaparkowałem, wracam za 5 min i tak, kluczyk zapłon kontrolki świecą przekręcam słychać cyk i tyle. potem już nawet kontrolki nie świeciły nic. Podobny dźwięk jak pada aku ( 5 min temu zrobił 30 km). Naładowałem włożyłem kluczyk zapłon i to samo czyli przy pierwszej próbie odpału kontrolki są przekręcam kluczyk i cyknięcie. przy drugiej próbie już nawet kontrolek nie ma. To mnie właśnie dziwi, podłączę aku jeszcze raz i znowu kontrolki są cyk i to samo. Bezpieczniki ok i pod maska i w kabinie, masy dokręcone,

                          Dodam że msc temu wymieniałem sobie włącznik świateł i tam miałem problem iż składając do kupy wszystko działo się podobnie, tzn jest tam taki biały element (jeżeli ktoś rozbierał to kojarzy) i za cholerę nie szło złożyć tego do kupy żeby odpalił a nie tylko cyk i koniec. Koniec końców udało się złożyć tak że odpalał z kompletem elementów.

                          Comment


                          • #14
                            Skoro nie kręci, gasną kontrolki. Po naładowaniu jest tak samo to obstawiałbym akumulator. Podejdź z nim do sklepu z akumulatorami powinni mieć tester. Takie sprawdzenie zazwyczaj jest za free.

                            Comment


                            • #15
                              Spróbuj "obstukać" rozrusznik jakimś metalowym przedmiotem ( kluczem, małym młoteczkiem, rurką ). Energicznie, ale niezbyt mocno. Jest szansa, że kończą się szczotki i zawiesiłe się po ostatnim odpaleniu. Drgania mogą pomóc doraźnie, jeśli to jest przyczyną. Możesz ewentualnie spróbować czy zapali bez rozrusznika, czyli jak tu już pisano "na popych". Nie jest to wyrafinowana metoda, ale bywa skuteczna. Wtedy też jest szansa że szczotki opadną od drgań.
                              Pzdr.

                              Comment

                              Working...
                              X