No i przygód z elektryką ciąg dalszy.
Tym razem na tapetę wchodzi centralny zamek, który obsługiwany jest układem S04-89000
lock1.jpg
Problem polega na tym, że pomimo sprawnego bezpiecznika i sprawnych połączeń w drzwiach kierowcy, do układu nie dochodzi żadne napięcie (na bezpieczniku odpowiedzialnym za inter lock unit przy wyłączonym zapłonie jest napięcie). Czy powinno? Czy powinno dopiero w momencie przekręcania kluczyka?
Ale coś mi w tym nie pasuje, ponieważ do tego układu są dostępne piloty, więc na chłopski rozum zasilanie powinno być
Ma ktoś może schemat wejść do tego układu? Albo wskazówki jak się za to zabrać
Poniżej jeszcze widok na przewody we wtyczce na wejściu do przekaźnika.
lock2.jpg
Silniczki zamykania w drzwiach podłączone klasycznie na krótko do innego akumulatora pracują bezproblemowo.
Tym razem na tapetę wchodzi centralny zamek, który obsługiwany jest układem S04-89000
lock1.jpg
Problem polega na tym, że pomimo sprawnego bezpiecznika i sprawnych połączeń w drzwiach kierowcy, do układu nie dochodzi żadne napięcie (na bezpieczniku odpowiedzialnym za inter lock unit przy wyłączonym zapłonie jest napięcie). Czy powinno? Czy powinno dopiero w momencie przekręcania kluczyka?
Ale coś mi w tym nie pasuje, ponieważ do tego układu są dostępne piloty, więc na chłopski rozum zasilanie powinno być

Ma ktoś może schemat wejść do tego układu? Albo wskazówki jak się za to zabrać

Poniżej jeszcze widok na przewody we wtyczce na wejściu do przekaźnika.
lock2.jpg
Silniczki zamykania w drzwiach podłączone klasycznie na krótko do innego akumulatora pracują bezproblemowo.
Comment