Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Seria pytań, pomożecie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Seria pytań, pomożecie?

    Witam, w sumie nie wiem od czego zacząć, może od tego że wiem że jestem świadom że rzeczy poniżej przeze mnie opisane można zrobić samemu a tymbardzij właśnie chciałbym poznać własne auto Posiadam Honde civic VI liftback '95 vtec, tak więc by było czytelniej ponumeruje sprawy.

    Pierwsza seryjka dotyczy rzeczy które niewiem do czego służą:
    1.Ten czerwony włącznik, nic się nie dzieje gdzy wciskam

    2. Czerwone włączniki, jak wyżej

    3. Czarna czujka, ja tak to sobie tłumacze w sumie.




    A teraz rzeczy które musiałbym naprawić:

    4. Kontrolka SRS
    5. Kontrolka ABS - czasem gaśnie czasem świeci
    6. Kontrolka, 'pikanie' włączonych świateł kiedy otwieram drzwi
    7. Gdy jest zimno/wilgotno wentylator nie chce działać i jedynie pomaga 'czaśnięcie' schowkiem
    8. Nie działa zamek centralny w tylnich prawych drzwiach

    I rzeczy nie związane z elektroniką ale chciałem wszystko w jednym temacie umieścić

    9. Podczas cofania pod górke pare dni temu poleciał mi dym/para z tej cześci, dokładnie odchyliła się uszczelka. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu paru dobrych minut jak i zamieszczeniu uszczelki na swoim miejscu auto jeździło dobrze


    10. Czy taki nalot płynów na silniku to norma czy mam jakieś poważne wycieki?




    Jeśli ktoś z Was byłby w stanie mi pomoc w którymś z podpunktów byłbym bardzo wdzięczny Nie są to jakieś wielkie problemy ale troche w aucie jeszcze mam do zrobienia (silniczki od szyb + cały mechanizm od str. kierowcy, wyprawki, opony, kostki świateł itp) i wiosna nadeszła a moim zamiarem jest doprowadzenie jej do pieknego stanu wszak auto pomimo wieku sprawdza się a także podoba. Pozdrawiam i z góry dziekuje.

  • #2
    1. Miałem coś podobnego w swoim poprzednich Hatchbacku i też nic to nie zmieniało - ale jak się później okazało to był jakiś "dodatek" poprzedniego właściciela, który zdemontował a przycisk został.
    2. To samo co 1.
    3. Nie mam pojęcia co to za bajer, ale pewno ktoś się znajdzie kto będzie wiedział co to.
    4 i 5 - robiłeś samodiagnostykę ze zworką przy złączu obok ECU?
    6. A o co konkretnie Ci chodzi? Jeżeli samochód jest wyłączony, a światła włączone i otworzysz drzwi to normalne, że piszczy/pika, dopóki ich nie zgasisz.
    7. Jedyne co mi się nasuwa to filtr kabinowy sprawdzić (o ile był w tych rocznikach), czy nie jest zapchany, bo pełno paprochów może być, ale tutaj też ktoś bardziej rozgarnięty się może wypowie.

    Na resztę nic mi nie przychodzi do głowy.

    Comment


    • #3
      twoja trójka to nic innego jak miejsce na żarówkę. Poszukaj na ogłoszeniach lamp podsufitki i zobacz jak to wygląda.

      Comment


      • #4
        1,2.
        Bajery do odcięcia zasilania, zapłonu, pompy paliwa, prądu. Ogólnie przeciw kradzieżowe. No chyba że jakieś podtlenki azotu, ukryte turbiny lub załączanie dodatkowych tłoków.
        3.
        Lampka kierunkowa(tak mi się wydaje ) do czytania dla pasażera.

        Zamieszczone przez lukid2 Zobacz posta
        4. Kontrolka SRS
        5. Kontrolka ABS - czasem gaśnie czasem świeci
        Zbadaj błędy to będziemy mysleć.
        Polecam poszukać tu:
        (VI) samodiagnostyka i kody błędów, diesel, 1.7 ctdi, isuzu, honda civic, fan klub civic, forum dyskusyjne, civicforum, civic, civic forum, forum civic, forumcivic

        6.
        Tak ma być po to żebyś wysiadając z auta wyłączył światła.
        7.
        Zamieszczone przez lukid2 Zobacz posta
        Gdy jest zimno/wilgotno wentylator nie chce działać i jedynie pomaga 'czaśnięcie' schowkiem
        Dziwne , jak pomaga trzaśnięcie to musisz zdemontować schowek i zaglądnąć do wentylatora , tragedii z dostępem nie ma.
        8.
        Ściągnij boczek drzwi i zobacz czy siłownik pracuje, czy cięgno nie urwane, może trzeba zamek nasmarować, czy przewody się nie ułamały .
        9.
        Osłona wyprzęgnika , nie ma wpływu na jazdę.(Chyba paliłeś sprzęgło)
        10.
        Marne zdjęcie , masz pewnie zapocenie z pod aparatu zapłonowego , oring się tam wymienia. Może być też że przepuszcza z uszczelniacza w aparacie.

        Comment


        • #5
          3 to czujnik dla pilota od zamka, tzw jupiter
          Oryginalne perfumy
          wuko

          Comment


          • #6
            Dokładnie 3 to nie czujnik ruchu nie żadna lampka dla pasażera nie żadna kamera.To odbiornik IR |( Irda ) wiązka z pilota wysyłana do w/w odbiornika powodowała otwarcie i zamknięcie drzwi,to montowany seryjnie centralny zamek na bazie centralki LUCAS która znajduje się na ścianie grodziowej za radiem.
            9. Wysprzęglik od sprzęgła poszedł dym bo być może upaliłeś tarczę sprzęgłową.
            1 i 2 Poprzedni właściciel po dokładał coś co być może już zostało zdemontowane, sprawdź czy czasami te 2 małe jak przełączysz czy na desce nie zapali się check engine albo abs jak tak to ktoś zrobił to zamiast zworek do samo diagnostyki pojazdu,sprawdź gdzie idą przewody od tych przełączników w ten przełącznik duży on/off włącz miernik ustawiony na mierzenie prądu i sprawdź czy jest jakieś obciążenie jak go uruchomisz.

            Comment


            • #7
              1. spardz czy ti nie do podgrzewania lusterek, 2, to pewnie jakieś nitro, 3 czujnik podczerwieni od pilota 9 to guma od łapy wysprzęglika nie wiem skąd tam dym się mógł wziąć, 10 silnik a właściwie to skrzynie masz mega uyebaną w oleju, najprawdopodobniej do wymiany ornig na wałku aparatu zapłonowego

              Comment

              Working...
              X