Witam,
Od tygodnia mam problem ze spryskiwaczami w Civicu (2000r).
Płyn jest zalany zimowy, auto stoi w ciepłym garażu... Tył psika normalnie, a przód nie.
Nie ma żadnego dźwięku, nic. Podejrzewałem pompkę, ale wczoraj rano spryskiwacz ożył i działał bezproblemowo 2-3h. Dziś podczas jazdy znowu przestał działać, ale po godzinie po kilkunastu próbach "manetkowania" dostałem dwa krótkie psiki na przednią szybę i dalej nic (tył działa).
Podejrzewam że wadliwie działa przełącznik zespolony (manetka spryskiwacza).
Doradźcie proszę, bo muszę dziś w garażu dobrać się do kostki i sprawdzić czy przełącznik podaje napięcie na pompkę. Gdzie najłatwiej to zrobić?
Nie grzebałem jeszcze w Civicu więc za dużo o nim nie wiem. Z tego co czytałem pompka jest widoczna po zdemontowaniu lewego koła i nadkola. Może jest łatwiejszy sposób żeby wykluczyć przełącznik?
Mógłby ktoś jeszcze podpowiedzieć który bezpiecznik zabezpiecza obwód spryskiwaczy? Może przekaźnik jakiś działa wadliwie..
Czy ewentualnie ktoś ma doświadczenie z wymianą manetki (przełącznika zespolonego)? Dużo z tym jest roboty?
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Od tygodnia mam problem ze spryskiwaczami w Civicu (2000r).
Płyn jest zalany zimowy, auto stoi w ciepłym garażu... Tył psika normalnie, a przód nie.
Nie ma żadnego dźwięku, nic. Podejrzewałem pompkę, ale wczoraj rano spryskiwacz ożył i działał bezproblemowo 2-3h. Dziś podczas jazdy znowu przestał działać, ale po godzinie po kilkunastu próbach "manetkowania" dostałem dwa krótkie psiki na przednią szybę i dalej nic (tył działa).
Podejrzewam że wadliwie działa przełącznik zespolony (manetka spryskiwacza).
Doradźcie proszę, bo muszę dziś w garażu dobrać się do kostki i sprawdzić czy przełącznik podaje napięcie na pompkę. Gdzie najłatwiej to zrobić?
Nie grzebałem jeszcze w Civicu więc za dużo o nim nie wiem. Z tego co czytałem pompka jest widoczna po zdemontowaniu lewego koła i nadkola. Może jest łatwiejszy sposób żeby wykluczyć przełącznik?
Mógłby ktoś jeszcze podpowiedzieć który bezpiecznik zabezpiecza obwód spryskiwaczy? Może przekaźnik jakiś działa wadliwie..
Czy ewentualnie ktoś ma doświadczenie z wymianą manetki (przełącznika zespolonego)? Dużo z tym jest roboty?
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Comment