Witam wszystkich.
Od paru miesięcy borykam się z problemem z centralnym zamkiem w swojej Hondzie.
Dodam, że od strony pasażera przekręcenie kluczykiem nie sprawia żadnego problemu.
Co radzicie ? Jakiś spray typu wd-40 pomoże?
O ile przekręcenie kluczyka w celu zamknięcia powodu zablokowanie drzwi także od strony pasażera, o tyle zamek nie reaguje na otwieranie..
Wyjąłem sterownik, rozebrałem go i moim oczom ukazała się rdza na dwóch tranzystorach. Po jej usunięciu zamek działał poprawnie przez ok pół dnia, a później znowu nie otwierał drzwi pasażera.
Dlatego ponownie rozłożyłem sterownik, popsikałem go sprayem usuwającym rdzę (Penetrator) i efekt znowu był tymczasowy..
Czy to już koniec żywota centralki, czy po prostu powtarzać zabiegi z odrdzewianiem? Boje się, że spray może rozpuścić styki..
Jestem otwarty na każdą sugestię.
Pozdrawiam
Od paru miesięcy borykam się z problemem z centralnym zamkiem w swojej Hondzie.
- Centralny jest na kluczyk, a co za tym idzie wkładka zamka zaczyna sprawiać problemy przy przekręcaniu..
Dodam, że od strony pasażera przekręcenie kluczykiem nie sprawia żadnego problemu.
Co radzicie ? Jakiś spray typu wd-40 pomoże?
- Druga sprawa jest poważniejsza, bo dotyczy samego sterownika.
O ile przekręcenie kluczyka w celu zamknięcia powodu zablokowanie drzwi także od strony pasażera, o tyle zamek nie reaguje na otwieranie..
Wyjąłem sterownik, rozebrałem go i moim oczom ukazała się rdza na dwóch tranzystorach. Po jej usunięciu zamek działał poprawnie przez ok pół dnia, a później znowu nie otwierał drzwi pasażera.
Dlatego ponownie rozłożyłem sterownik, popsikałem go sprayem usuwającym rdzę (Penetrator) i efekt znowu był tymczasowy..
Czy to już koniec żywota centralki, czy po prostu powtarzać zabiegi z odrdzewianiem? Boje się, że spray może rozpuścić styki..
Jestem otwarty na każdą sugestię.
Pozdrawiam
Comment