Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Stacyjka?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stacyjka?

    Elo, niestety moja Hania mnie powoli dobija, zaczyna sie problem za problemem :/ kilka dni temu zrobiłem remont alternatora ale znowu jest next problem:/ mianowicie jak przekrecam kluczyc do pozycji gdzie sie laduja kontrolki i chcem przekrecic dalej (do odpalenia auta) nic sie nie dzieje tylko takie "klik" jakby :/ niewiem co padlo:/ stacyjka, rozrusznik, niewiem kurde:/ dodam filmik który wlasnie nagrałem

  • #2
    Po 1. Sprawdź połączenie klem na akumulatorze. Najlepiej przeczyść i załóż od nowa mocno skręcając. Po 2 Jeżeli masz alarm to może masz uzbrojony i dlatego klika. U mnie jak uzbroję alarm to też nie odpalę auta. Zwróć uwagę tez na immobiliser więc spróbuj drugim kluczykiem odpalić. No i jeszcze sprawdziłbym bendix

    Comment


    • #3
      klemy ostatnio sprawdzalem, nibt dobrze siedza, alarmu i immo niemam a jak sprawdzic ten bendix ?

      Comment


      • #4
        To nie klemy i nie akumulator bo kontrolki nie przygasają , masz rozrusznik do przeglądu kolego.

        p.s. Przed "kręceniem" puknij czymś w rozrusznik (tylko z umiarem) , może to tylko szczotki.
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          pukałem i dalej to samo
          hmm dziwne ze rozrusznik, bo kiedys w golfie 3 jak mi padał rozrusznik to przynajmniej krecił, zgrzytał itp a tutaj nic sie nie dzieje
          wczoraj odpaliłem hanie i troche pojezdzialem, zgasiłem i jakos odpalał z kluczyka a dzisiaj rano znowu klapa:/ teraz wymontowałem kostke stacyjki i cala ja przecisciłem i ide ja wmontować spowrotem moze to cos da w sumie lepiej jakby mi ten rozrusznik sie skończył bo koszt uzywanego to 50-70zł a stacyjka kolo 100zl heh

          Comment


          • #6
            Gdyby to była wina stacyjki to automat by nie klikał, stacyjka jest o.k. , gdyby próbował kręcić ale słychać by było zgrzytanie to bendix więc to też nie to.
            Zostają dwie rzeczy:
            1.- Główne kable zasilające przy rozruszniku nie stykają.
            2.- rozrusznik do remontu (najprawdopodobniej szczotki wytarte) lub do wymiany.
            Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

            Comment


            • #7
              wlasnie odebralem auto od mechanika :-) wymienił lozyska i szczotki w rozruszniku i wszystko dziala jak należy :-) za robote krzyknął 100zł

              Comment


              • #8
                Kuchar1987

                Bardzo dobrze.

                Jednak mała uwaga. Zacznij używać znaków interpunkcynych, łatwiej by się czytało Twoje wypowiedzi. Taka mała uwaga na początek.


                Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                Comment


                • #9
                  A jeszcze pytanie odnośnie alternatora bo pisałes ze go robiłes. Co z nim było nie tak i jakie były objawy. Pytam gdyz moj civic raz na x czasu potrafi przy odpalaniu starsznie długo kręcic, ale zawsze odpala.

                  Comment


                  • #10
                    kontrolna od ladowania mi sie zapaliła i auto zgasło... a wymieniłem w nim szczotki, lozyska i jakis regulator napiecia czy cos takiego...

                    Comment


                    • #11
                      Mam rownieź problem źe swoją stacyjką lecz ja albo nie mogę włoźyć klucza albo jak włoźę to nie ruszę nim w prawo ani lewo wkładka jest nieruchoma a innym razem klucz wchodzi pod kątem stacyjkę mam z immobilajzerem szukam pomocy bo teraz nikt nie ma pojęcia co teraz mam zrobić

                      Comment


                      • #12
                        moze w skacyjke czyms psiknac bo zaciela sie? albo wymienic stacyjke

                        Comment

                        Working...
                        X