Nie uparłem się na Boscha. Przytoczyłem ta nazwe poniewaz natknalem sie na nia na jakims forum a nie znam sie na samochodach. Interesują mnie oczywiscie tez inne marki.. Jesli mozesz to podaj mi inne akumulatory. Dysponuje budżetem do 150 zł.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
akumulator do 1.4 is
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Szabla1234 Zobacz postaNie uparłem się na Boscha. Przytoczyłem ta nazwe poniewaz natknalem sie na nia na jakims forum a nie znam sie na samochodach. Interesują mnie oczywiscie tez inne marki.. Jesli mozesz to podaj mi inne akumulatory. Dysponuje budżetem do 150 zł.
Ja polecam Ci VARTA Blue Dynamic B32. Jak chcesz to Cris zapewne może Ci również podać konkretny model Centry który będzie do Ciebie pasował.
Comment
-
No ja aktualnie mam Centre Plus CB456.
Jesli chodzi o cene do 150 to chyba ten Bosch S3 bedzie najlepszym wyborem bo pozostale to jakies no-name. Podana przeze mnie Centra na Allegrogo to koszt ok. 170PLN widocznie potaniala bo ja niecale 3 lata temu placilem 220PLN.
Jesli nie chcesz/nie mozesz wydac wiecej to chyba to sa najrozsadzniejsze 2 typy.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Zamieszczone przez Szabla1234 Zobacz postaRozumiem, w takim razie zakupie tego drugiego Boscha
Comment
-
Zamieszczone przez majkel79 Zobacz postaSzabla, zgodnie z obecnym trendem tak i większość obecnie produkowanych akumulatorów wytrzymuje ok. 2 lat więc jeśli chcesz się zmieścić w 150 pln-ach to bierz tego Boscha S4.
Comment
-
Czyli wychodzi na to, że klemy nie da się zacisnąć na akumulatorze? Miałem dokładnie taki sam problem przy wymianie swojego akumulatora. Poszedłem do sklepu motoryzacyjnego i zakupiłem klemy z cienkimi oczkami (najlepiej zmierz sobie średnicę bolców na akumulatorze). Potem podjechałem do warsztatu i w 10 minut mi wymienili i jest OK. Co prawda trzeba było (jeśli dobrze pamiętam) odciąć stare klemy a te nowe skręcić mocno do przewodów ale ja tak już jezdzę 2,5 roku i nic się nie dzieje złego. Jest mocno wszystko zaciśnięte i nie ma z niczym problemów.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
witam, mam własnie problem z akumulatorem chyba - w czasie jazdy dzisiaj wskazówki zegarów opadły, zapaliły się wszystkie kontrolki i odcięło wspomaganie, mimo to normalnie dojechałem do pracy, rano już nie odpalił, - i jak mówi kolega avenger85 - '' do kolegi, który nie mógł odpalić na nowym boschu przy -25 : takie są skutki jak często odpalasz, a mało jeździsz ( nie doładowany aku pada po nocy ) lub kiedy w aucie masz tzw. złodzieja energii. ( np. żaróweczka 5W w bagażniku świecąca cały czas ) po 2 dniach już nie odpalisz auta, a po 4 dniach dojdzie do głębokiego rozładowania i uszkodzenia akumulatora....'' - rzeczywiście kobita nie domknęła 2 dni temu bagażnika i lampka się paliła całą noc. Pytanie tylko czemu po 2 dniach zniszczyło aku - czyżby po zapalonej żaróweczce ładowanie w czasie jazdy nie działało?
Comment
-
Sprawdź czy masz ładowanie aku. Na biegu jałowym na załączonych światłach masz mieć napięcie na słupach aku 14,4 V coś koło tego ,nie niżej jak 13, 8 V. Zmierz napięcie aku jak jest poniżej 12V to aku chyba na złom ale tego nie jestem do końca pewny.
Dwa - sprawdź połączenia masowe w komorze silnika, przy puszce z bezpiecznikami czy masz skorodowane lub popękane przewody.
Meizu M2 NoteLast edited by woody; 24-08-2017, 10:00.
Comment
Comment