Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Komputer!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez marcino Zobacz posta
    komputer w civicu.zeby wiecej mocy miała
    A ja z całym szacunkiem dla mod'ów, które kosztują sporo wysiłku i kasy, proponuję swap na D16Y2 (VTEC 125KM, tylko trzeba kupić z wiązką i komputerem !) plus do tego mod wydechu tak jak opisał Samuraj.

    Comment


    • #17
      ostatnio widziałem kpl ze skrzynia swap za 2tys d16y8

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
        ostatnio widziałem kpl ze skrzynia swap za 2tys d16y8
        Spoko cena, dałem przykład D16Y2 (Civic 5D), które handlarze masowo przywożą z UK (oprócz D14A8 jako zamiennika dla padniętego D14A3/4)

        Dodam, że jak ktoś kupuje tylko kompa i wiązkę to musi chyba rozbroić immo - jak widzę w sieci niektórzy sobie z tym poradzili.

        Kompletne swapy jakie widziałem były jeszcze ze stacyjką i pompą paliwa (a niekiedy jeszcze z półosiami) - w cenie ok. 2,5 tys.
        Last edited by PeJot; 28-12-2008, 20:57.

        Comment


        • #19
          chłopaki a tak delikatnie zeby podnieść do 15 km????

          Comment


          • #20
            wydech przelot ,kolektor 4-2-1 ssacy spolerój i daj uszczelkę termo i możesz jaki sdolocik dac

            Comment


            • #21
              wydech mam teraz super sprint koncowy ale wyrzucam go w tygodniu na zwykły bo masakra z tym jeździc strasznie głośno.przelot droga sprawa???

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez marcino Zobacz posta
                chłopaki a tak delikatnie zeby podnieść do 15 km????
                No to ostatnia, tania propozycja, stosowana przez ludzi w necie z silnikami D14A3/4:

                Kolektor dolotowy i listwa wtryskowa od D16Z6 (ale bez wtrysków).
                Do tego jakiś filtr stożkowy itp. - jeżeli mało da to chociaż nieźle wygląda

                Co do kolektora wydechowego 4-2-1 to spotkałem się z opinią, że lepiej się sprawuje w silnikach 1.6.

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez PeJot Zobacz posta
                  No to ostatnia, tania propozycja, stosowana przez ludzi w necie z silnikami D14A3/4:

                  Kolektor dolotowy i listwa wtryskowa od D16Z6 (ale bez wtrysków).
                  Do tego jakiś filtr stożkowy itp. - jeżeli mało da to chociaż nieźle wygląda

                  Co do kolektora wydechowego 4-2-1 to spotkałem się z opinią, że lepiej się sprawuje w silnikach 1.6.
                  przy glowicy z6 luby bedzie sie sprawowal dobrze,kumpel tak ma i wyszlo mu po wszystkich zmianach 141km(d14a4)

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
                    przy glowicy z6 luby bedzie sie sprawowal dobrze,kumpel tak ma i wyszlo mu po wszystkich zmianach 141km(d14a4)
                    Nieźle ...

                    Sporo ludzi w necie (niski koszt) ma założony po prostu kolektor ssący od D16Z6
                    ze starymi wtryskiwaczami od D14A4 plus jakieś doloty/filtry stożkowe itp.

                    Ew. jeszcze modyfikacja wydechu - inny kolektor wydechowy itp.

                    Ale Marcino chce chociaż te 15KM to sama modyfikacja kolektora ssącego da mu taką moc, polecam zaguglać: D14A4 D16Z6 intake manifold

                    EDIT: poniżej jest IM swap step by step:
                    Last edited by PeJot; 29-12-2008, 23:04.

                    Comment


                    • #25
                      przełoże głowice i zrobie dolot.da mu troche????

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez marcino Zobacz posta
                        przełoże głowice i zrobie dolot.da mu troche????
                        Głowica Z6 ma VTEC, trzeba wymienić komputer i pogrzebać też w elektryce.

                        Głowica kosztuje z 400 zł a do tego koszt wymiany głowicy z uszczelkami kolejne 600-700 zł, jeszcze potrzebujesz komputer i wiązkę ok. 400zł a gdzie koszt dolotu czy kolektora ?

                        Za 2500 wkładasz silnik VTEC 125KM, stary D14 sprzedajesz za 800 zł i to się najbardziej opłaca pod warunkiem, że silnik kupisz w dobrym stanie (dobrze żeby była możliwość odpalenia w demontowanym aucie)

                        Comment


                        • #27
                          bedzie potrzebna wiazka silnikowa i kabinowa+komp

                          Dodo Upgrades
                          Last edited by Gość; 30-12-2008, 22:34. Powód: skl

                          Comment


                          • #28
                            Odgrzebałem ten temat bo mam pytanie, mam silnik D15B2 i chce wymienic głowice na jedna z opisywanych tu Y7 lub Z6 i moje pytanie zwiekszenie mocy polegac bedzie na tym ze te opisywane maja wiekszy stopien sprezania co daje to roznice w mocy? nastepne pytanie to jak kupie taka glowice to one sa z zaworami czy osobno musze dokupic i chyba ostatnie pytanie czy oprocz wymiany glowicy musze cos w elektryce zmieniac ? poprostu wkladam nowa glowice zakladam nowa uszczelke przy okazji moze pasek zminie czy to wszystko co trzeba zrobic aby dzialalo jak trzeba iczy to zwiekszy mi moc ~25KM

                            Comment


                            • #29
                              Nie jest tak prosto z wymianą głowicy non-VTEC na głowicę z VTEC czyli tzw.mini-me, pisaliśmy już wyżej (a kosztów i tak nie wyliczyłem wszystkich tylko większą część) i musisz grzebać w elektryce i wymienić wiązki bo masz OBD0.

                              Ty chcesz zrobić mini-me D16Z6 lub Y8 na bloku D15B2/B7, sporo jest o tym w sieci.

                              Honda D engine - Wikipedia, the free encyclopedia

                              Przykładowy opis dla D15B7 - OBD1
                              Honda Trójmiasto Wszystko o mini-me!!!

                              Comment


                              • #30
                                Dzieki za info, chcialem sie upewnic jesli tak to wyglada to lepiej oplaca sie kupic nowy silnik 1,6 z komputerem bo chyba to taniej wyjdzie.
                                PS. rozumie ze zwiekszenie mocy polega na zmniejszeniu komory spalania co daje wiekszy stopien sprezania czy cos jest w tej glowicy ze zwieksza moc ?
                                Last edited by grzegorz82; 14-01-2009, 09:47.

                                Comment

                                Working...
                                X