Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wskaźnik paliwa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wskaźnik paliwa

    Witam wszystkich....
    więc zacznę tak. 2 tyg temu rozbierałem zegary aby wymienić podświetlenie. No i dziś rano zapaliła mi się rezerwa... więc zatankowałem auto do pełna pod sam korek. no i ku mojemu zdziwieniu wskazówka paliwa nie jest na pozycji gdzie znajduję się kreska od pełnego zbiornika tylko pokazuje ze jest 3/4.. więc rozebrałem od nowa zegary i ustawiłem wskazówkę w pozycji "pełnego zbiornika" no i odpalam zapłon i wskazówka zaczyna opadać ale do tego samego miejsca.... robiłem reset kompa odłączałem nawet aku i nic.. cały czas to samo... Może ktoś miał podobny problem i wie jak przywrócić tą wskazówkę zeby pokazywała mi prawdziwy stan benzyny w zbiorniku.
    ;/
    ;/
    ;/
    ;/
    Last edited by goku10sdl; 10-12-2011, 16:04.

  • #2
    Może ktoś wcześniej majstrował przy pompie paliwa bo tam jest pływak który odpowiada za wysokość wskazówki względem poziomu paliwa w zbiorniku.

    Comment


    • #3
      Rozbierając zegary i grzebiąc tam mogłeś zerwać jeden z drucików od uzwojenia (bardzo cienkie druciki), a jak wykręcałeś sam wskaźnik paliwa z zestawu to na 100% zerwałeś przy przykręcaniu go spowrotem (nie wolno mocno dokręcać bo uzwojenie będzie zerwane).
      Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

      Comment


      • #4
        Potwierdzam to co pisze Tomo1. Wskaźnik paliwa masz do wymiany.
        - Stuk! Puk!
        - Kto tam?
        - Panewka!

        --- Moje 5D ---

        Comment


        • #5
          Czasem da się to naprawić (jeśli długość końcówek zerwanego drucika pozwoli na zlutowanie go).
          Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

          Comment


          • #6
            teraz jest cos takiego ze jak przychodzę do samochodu to mam wskaźnik na połowie.. odpalę auto przejadę kawałek i pokazuje prawie cały no 2mm brakuje do pełnego albo 1.. i przypomniało mi sie ze w ubiegłym roku w zime tez było cos takiego że źle pokazywało przy pełnym zbiorniku ale jakoś się uspokoiło i do dziś pokazywało dobrze.. widziałem te druciki i są ok wszystkie sie trzymaja tak jak powinny... no i nie przykręcałem za mocno wskaźnika... sam nie wiem co mu

            Comment


            • #7
              Zasadniczo zgadzam się z Tomo1, problem może być owy drucik. Ja sam mam dość dziwne zachowanie się wskaźnika. Mam pełen bak i załóżmy zrobię 100km. Wskazówka opadnie w zakresie do przewidzenia w czasie jazdy. Wyłączam silnik i zostawiam auto na noc przychodzę odpalam silnik a tu wskazówka jest znacznie niżej niż dnia poprzedniego. Podczas jazdy podnosi się odrobinę. Gdzieś wyczytałem że to normalne dla civica, bo albo to albo skrzaty w garażu piją benzynę . Tak z moich obserwacji to w Civicu wskaźnik paliwa (i kontrlka jak ktoś ma) lubią pokazać rogi i ogólnie (przynajmniej w mojej Hance) są dość źle wyskalowane. Jak się naleje do pełna to wskazówka pokrywa się z literą F a jak jest na czerwonym polu (lub w okolicach) to znaczy że w baku mam około 10-12 litrów. Swoją drogą zawsze lubie straszyć tym żonę że zaraz zabraknie nam paliwa na jakimś wygwizdowie a widok jej przerażonej miny jest doprawdy bezcenny.


              Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

              Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
              http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

              Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

              Tęsknota za Hanką jest ciągła.

              Comment

              Working...
              X