Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zagadka kontrolki check.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zagadka kontrolki check.

    Mam dosyć nie typowy problem. dotyczy on wersji 5D 1.8 vti. zauważyłem, że kiedy silnik jest zupełnie zimny i odpalam to podczas rozruchu na chwile zapala sie kontrolka check i gaśnie... na ciepłym silniku przy odpalaniu check nie zapalał się. udało mi się ustalić że działo się tak ponieważ aku był lekko nie doładowany i przy rozruchu zimnego silnika za bardzo kucało napięcie i dlatego check potrafił mignąć.... po doładowaniu akumulatora wszystko wróciło do normy.
    wczoraj grzebałem trochę pod maską i obruszyłem przewody, które idą do rozrusznika co poskutkowało, że przy próbie odpalenia dochodziło do jakiegoś zwarcia i wszystko gasło ... rozebrałem wszystkie kable, końcówki wyczyściłem papierem ściernym poskładałem do kupy no i wszystko ok, silnik odpala. lecz znowu pojawiła się przy odpalania kontrolka check która po chwili gaśnie, tyle że teraz mignie nawet przy odpalaniu ciepłego silnika. robiłem samo diagnostykę i w komputerze nie ma zapisanych żadnych błędów ...
    ktoś ma jakis pomysł ? ewentualnie czy u was przy odpalaniu silnika check na ułamek sekudny mignie ?
    Last edited by Avenger85; 20-11-2011, 14:51.
    Civic VTi B18C4 182 HP

  • #2
    Mi się tak działo jak miałem obluzowane klemy. Spróbuj porządnie poodkręcać klemy, przeczyścić styk aku-klemy i wtedy zobaczyć.
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

    Comment


    • #3
      aku nie ma nic do tego.. nie wiem nie znam sie na tym moim zdanie reset kompa.. a moze sonda zaczyna siadac.... zapytaj Lorda_Nikona on może Ci coś poradzic.. zna sie troche na elektryce ;p

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez goku10sdl Zobacz posta
        aku nie ma nic do tego.. nie wiem nie znam sie na tym moim zdanie reset kompa.. a moze sonda zaczyna siadac.... zapytaj Lorda_Nikona on może Ci coś poradzic.. zna sie troche na elektryce ;p
        A skąd wiesz, że nie ma, jak wyraźnie napisałem, że tak miałem jak mi się klemy obluzowały... A co niby dałby reset jak błędów nie ma, poza tym jakby sonda padała to miałby falujące obroty i mega spalanie. A jak się nie znasz to nic nie pisz...
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

        Comment


        • #5
          może i nie siedzę w temacie tak jak Ty i się do tego przyznaję.... ale co akumulator ma do kontrolki.. trochę naciągane to jest... w Twoim przypadku mogłobyc to przypadkowe.... ale nie bierz mojej wypowiedzi pod uwagę.. to jest forum więc tylko wyraziłem to co myślę... nie krytykuję Cię więc i Ty bądź taki miły i nie krytykuj mnie

          Comment


          • #6
            sprawa wyjaśniona, problem był z klemą "minus" nie była za luźna tylko dzień wcześniej zapsikałem całą klemę oraz biegun akumulatora preparatem niby do tego stworzonym czyli "isolem" tyle że isol stosuje się na już założoną i dobrze zakręconą klemę ... a ja spsikałem wszystko kiedy było luźne i dopiero poskręcałem. wyczyściłem klemę, biegun i pozostałe łączenie z karoserią z tego szajsu i wszystko wróciło do normy. dziękuje za pomoc
            Civic VTi B18C4 182 HP

            Comment

            Working...
            X