Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Oporność kabli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Oporność kabli

    Witam drodzy koledzy,
    zmierzyłem dzisiaj oporność kabli WN wg tego poradnika https://eksploatacja-auta.wieszjak.p...-napiecia.html i wyszło mi coś takiego:
    -krótki 5,04 Ohm
    -średni 5,70 Ohm
    -długie 7,63/8,06 Ohm
    Jak myślicie już czas na ich wymianę? Dodam, że gdzieniegdzie widać już ślady zmęczenia, próbę w ciemności robiłem i nic nie było widać. Kable to Champion. Na mierzeniu się średnio znam wiec nie wiem czy dobrze zmierzyłem. Szukałem coś o kablach forum ale znaleźć nie mogłem. Pozdrawiam
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

  • #2
    max 25 kohm w temp. pokojowej

    Comment


    • #3
      Emm nie bardzo wiem czego dotyczy Twoja odpowiedź
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

      Comment


      • #4
        Tego czego dotyczy temat, maksymalna oporność kabli to 25 kohm wg manuala, mierzona w temp. 20 st.C, stąd jak łatwo się domyśleć, jeśli Twoje mają 6-8 i nie mają przebić, to są dobre.

        Comment


        • #5
          Dzięki bardzo, jeszcze w sumie jedno pytanie odnośnie odpalania, ponieważ ostatnio wymieniałem pompę paliwa i teraz dłużej muszę kręcić zanim załapie. Czyżby pompa miała inne ciśnienie niż oryginał? Jutro wyczyszczę kopułkę i palec rozdzielacza, a na dniach wymienię filtr paliwa, może się poprawi coś
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

          Comment


          • #6
            Generalnie to ciśnienie ustala regulator na listwie wtryskowej, chyba że pompa jest mocno kulawa ale skoro nowa to raczej nie ma takiej opcji. Zrób to co planujesz i daj znać czy pomogło.

            Comment


            • #7
              Witam, właśnie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i czyściłem kopułkę wraz z palcem, ale niewiele to dało. Dalej trzeba dłużej kręcić.
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

              Comment


              • #8
                Panowie przepraszam z głupie pytanie... Ale czy czyszcząc kopułkę i palec można coś rozregulować?? Bo chciałbym to zrobić u siebie i nie wiem czy nie mając wiedzy na temat elektroniki mozna to samemu zrobić.

                Jakbyście też byli tak uprzejmi i napisali co i w jaki sposób zrobić krok po kroku zeby tą czynność przeprowadzić jak najdokładniej

                Pozdrawiam
                The 1st. - EJ9
                The 2nd. - ES7
                The 3rd. - FD7
                The 4th. - CU2
                ------------------------------------------------------------------

                ------------------------------------------------------------------

                Comment


                • #9
                  Jedyne co możesz zniszczyć to ukręcić śruby od kopułki bo są bardzo delikatne (sam jedną ukręciłem). Potrzebujesz klucza 7 i śrubokręta, mazaka żeby oznaczyć kable i papieru ściernego oraz WD40. Odkręcasz kopułkę (wcześniej odpinasz kable z niej), odkręcasz palec i bierzesz do ręki papier ścierny 200-300 i szlifujesz styki w kopułce i metalowy pasek na palcu aż biały nalot cały zejdzie. Wielkiej filozofii w tym nie ma.
                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

                  Comment


                  • #10
                    Z tym oznaczaniem kabli to żeby potem powpinać do tych samych gniazd na kopułce?

                    Bardzo wielkie dzięki

                    Powiedz mi jeszcze jak rozwiązałeś sprawe ukręconej śrubki?

                    Pozdro
                    The 1st. - EJ9
                    The 2nd. - ES7
                    The 3rd. - FD7
                    The 4th. - CU2
                    ------------------------------------------------------------------

                    ------------------------------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Tak do tych samych gniazd. W sumie to podjechałem do mechanika, wcześniej uszkodziłem kopułkę bo chciałem przewiercić ta śrubkę i mi się obok wywierciło. Kupiłem nową kopułkę, on nieco rozszerzył otwór w kopułce, dał podkładkę i się jakoś wkręca. Trzeba strasznie uważać bo cholerstwo delikatne, z wyczuciem dokręcać.
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

                      Comment


                      • #12
                        Witam, odnawiam temat dłuższego kręcenia rozrusznikiem po wymianie pompy. Otóż wymieniłem palec rozdzielacza i kable tak profilaktycznie, a zauważyłem, że gdzie nie poczekam aż check zgaśnie i od razu przekręcę kluczyk to pali od razu, macie jakiś pomysł co zrobić?
                        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

                        Comment


                        • #13
                          A może paliwo się cofa do baku czy coś albo po prostu ta pompka którą nabyłem jest kiepska?
                          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

                          Comment


                          • #14
                            Witam, moje kable mają oporność:
                            -7.4
                            -8,7
                            -10,9
                            -11,4

                            Tzn. że kwalifikują sie do wymiany?

                            Comment


                            • #15
                              Jeśli izolacja na kablach jest o.k. i niema przebić to te oporności są w porządku.
                              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                              Comment

                              Working...
                              X