Mam honde civic z silnikiem d14a3 z 96r. chciałbym się z czystej ciekawości dowidzieć jak to jest z kontrolkami w samochodzie przy włączeniu zapłonu które powinny się zaświecić i zgasnąć przed odpaleniem a które się mają swiecic do momentu odpalenia? czy wszystkie które sie zaswieca maja zgasnac? chciałbym po prostu się dowiedzieć jak jest prawidłowo. Od niedawna jezdze tym samochodem i zawsze mi sie wydawało że wszystkie kontrolki gasną po kilku sekundach na zapłonie ale dzisiaj zauwazylem ze kontrolka akumulatora i oleju swieci sie az do momentu kiedy zapale auto, moment zanim auto "załapie" też jest jak by dluzszy ale po zapaleniu i w trakcie jazdy wszystko jest niby ok.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Kontrolki
Collapse
X
-
Popieram wypowiedź kolegi powyżejhttp://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała
Comment
-
Jak u paina:
Check gasnie szybciej a SRS jezeli sie nie myle po 6 sekundach.
jeszcze jest ABS (jezeli masz) i on gasnie zaraz po odpaleniu auta.
PozdroThe 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Miałem vi gena hatchback i sadziłem ze wgl kontrolka rezerwy nie istniejezeby Ja odszukać jeździłem do rezerwy i zaczynała gdy wskazówka była dosłownie na samym dole
Jesli Masz hatchbacka jak Ja,to jest po prawej stronie bodajże ostatnia kontrolka... Reszta kontrolek jak wyżej czyli ABS,SRS,check... Pozdro
Comment
-
Zamieszczone przez S1ARES Zobacz postaJesli Masz hatchbacka jak Ja,to jest po prawej stronie bodajże ostatnia kontrolka...
Tylko myślałem że powinna zrobić check przed zapłonem.
Ok. Dziękuję za odzew.
żyd.jpg
Comment
-
nie, nie .. kontrolka rezerwy przed uruchomieniem silnika się nie zaświeci. Wiele osób się zastanawia czy jest sprawna bo tak jak pisał S1ARE ona zaświeca się bardzo nisko, do tego nie zaświeca się od razu pełnym blaskiem, tylko najpierw się ledwo żarzy, na zakrętach pojawia się jaśniejsza a po chwili potrafi zgasnąć, czyli w pierwszym etapie rezerwy potrafi się pojawiać i znikać w zależności od zakrętów lub ustawienia auta np. na pochylni. Działa jakby analogowo zależnie jak ustawiony jest pływak w komorze zbiornika paliwa.
Pamiętaj też żeby nie zostawiać na noc auta z głęboką rezerwą w okresie jesienno-zimowym następuje kondensacja H2O w baku - mogą być kłopoty z uruchomieniem silnika przy głębokiej rezerwie! Tak często w VI gen się działo, ludzie jeżdżą na rezerwie potem się robią problemy z odpalaniem, w zimę jak się zgromadzi za dużo H2O w baku to nie odpalisz! Zalecam i sugeruję w zimę trzymać w baku przynajmniej 1/2.Last edited by rambo7; 10-10-2015, 11:15.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment