Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem podczas odpalania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem podczas odpalania

    Witam
    Mam problem z moją Hanią. W momencie gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, gdy znajdzie się on niemal w pozycji końcowej ale jeszcze tuż przed tym gdy zapala silnik, z zza przedniego panelu wydobywa się odgłos który bardzo mnie niepokoi. Nie wiem jak to trafnie opisać, takie jakby tykanie, pstrykanie. Tak mniej więcej na wysokości radia / przełączników od nawiewu. Wiejski elektryk stwierdził iż jest to przekaźnik immobilazera, ale On z tym nie da rady nic zrobić i polecił abym podjechał do ASO. A może to jest wina przełączników nadmuchu? Sam nie wiem co o tym sądzić. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się już z podobnym problemem?

  • #2
    mam to samo,ale nie za każdym razem.jak auto chodzi przekręć kluczyk a usłyszysz to samo.przekazniki

    Comment


    • #3
      Kiedyś ojciec nauczył mnie bardzo dobrej zasady - jak coś ma już kilka ładnych lat i działa to nie brać się do ulepszania tego czegoś
      Jeśli cyka to z pewnością przekaźnik. Dzieje się tak gdy bardzo wolno przekręcasz kluczycz czy gdy normalnie przekręcasz kluczyk? Może podczas wolnego przekręcania styki w stacyjce już prawie łapią, przez co przekaźnik głupieje (włącza się i wyłącza).
      Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
      Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

      Comment


      • #4
        To się dzieje gdy powoli przekręcam kluczyk. Gdy przekręcam szybko przez ułamek sekundy również to słyszę. Czy jest to normalne?
        Boję się, że za którymś razem przekaźnik wyzionie ducha, a jeśli rzeczywiście to ten od immobilazera to wiadomo czym to grozi ;/

        Comment


        • #5
          W ten weekend stało mi się podobnie - pierwszy raz w mojej H.
          Po kilku próbach odpalenia (w pozycji w której powinna załączyć się pompa paliwa) paliwa nastąpiło cykanie.
          Za kolejnym razem nie odpuszczałem kluczyka i cykanie ustało - no ale nic też się nie działo - aż po 2 sek pompa się włączyła (i po przekręceniu do końca) normalnie odpaliłem.
          Dodam że wcześniej zdarzało mi się,*że po przekręceniu kluczyka do pozycji włączenia pompy - wszystko ok, pompa się włączała, ale dalej nic się nie działo - rozrusznik się nie włączał.
          Rozrusznik był regenerowany tej zimy, więc na bank jest ok, to też moje podejrzenie tak samo padło na immobiliser.
          Jest ktoś w stanie to potwierdzić?

          Pozdrawiam

          Kluczyk przekręcam normalnie - nie za wolno.

          Comment


          • #6
            Witam, na wstępie życzę wesołych Świąt BN wszystkim forumowiczom i sympatykom i najlepszego w Nowym, oby nasze Hanie sprawiały nam jak najwięcej radości i jak najmniej kłopotów! :) No właśnie, dziś jadąc na wigilijną kolację moje autko zrobiło mi prrrr! Było to konkretnie tak: w trakcie normalnej jazdy zaświeciła się na chwilkę kontrolka z zielonym kluczykiem (podejrzewam, po jej wcześniejszym zachowaniu, że chodzi o immo - sory ale jestem świeżym posiadaczem civica i mało jeszcze o nim wiem).


            W tym temacie jest instrukcja jak sprawdzić immo.
            Co prawda jak na razie dla mnie to czarna magia - ale jak mi się znów zdarzy to na pewno pogrzebię przy stykach od immo.

            Comment

            Working...
            X