Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pływanie po drodze i ciężko chodzące wspomaganie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pływanie po drodze i ciężko chodzące wspomaganie

    Siemanko , mam problem z którym mam nadzieje pomozecie mi. W mojej Hondzie dzieje się coś niepokojacego , autem nie da jechać się na prostej drodze , przy delikatnym skręcie kierownica auto gwałtownie zmienia pas ruchu... Dodatkowo wspomaganie bardzo ciężko chodzi lecz zdaza się ze normalnie :/. Jest to denerwujace bo kompletnie nie panuje nad autem , robi co chce.... Zapomnialem dodać ze czasami przy skręcie kierownica cos skwierczy. Myślałem ze to cos nie tak z zawieszeniem... Lecz wymienilem wachacze górne , sworznie dolne , tuleje metalowi gumowe , drążki kierownicze, końcówki drążków . Później pomyślałem ze może to hamulce cos blokują i rzuca więc dostały nowe klocki i zostały wyczyszczone . Następnym podejrzanym dla mnie stało się kola stwierdzilem ze może krzywe felgi stalowe wiec przy okazji zafundowalem sobie alusy .. Nadal to samo . pojechalem więc na stacje diagnostyczna amorki sprawność po 80% ... Zero luzów w zawieszeniu. W miedzy czasie ustawialem również zbierznosc , zero efektu . Jestem kompletnie załamany 2500zł włożone i zero efektu . jak myslicie magiel, krzyżak na kolumnie ? Pozdrawiam i licze na pomoc

  • #2
    Obstawiał bym maglownice od samego początku. Możliwe że pompa wspomagania również mogła nawalić. Ale wg mnie 99% maglownica
    sigpic
    Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
    Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

    Comment


    • #3
      Dzięki kolego za odp . zapomniałem jeszcze dodać ze kierownica nie wraca sama do swojej pozycji po skręcie

      Comment


      • #4
        Też obstawiam maglownicę, szkoda tylko że wyłożyłeś tyle kasy na coś, co może nie do końca było ci potrzebne.

        Comment


        • #5
          Kurde to fakt trochę wtopiłem ale zmylił mnie pobliski mechanik , pojechalem do niego a on zerknał z wierzchu na maglownice i powiedział ze maglownica jest ok. A przecierz maglownica nie zawsze gdy jest uszkodzona to leje się z niej płyn ... :/

          Comment


          • #6
            Heh miałem podobny problem ze wspomaganiem tylko ze w Vi gen. Tez kierownica nie chciała wracać swobodnie. Wymieniłem płyn na świeży pfs honda i działa jak nowe. Być może pompę przytkalo od starego płynu. Podczas wymiany płynu. Krec obroty do 3 tys. i skrecaj maksymalnie koła w prawo i w lewo. A czemu kręcić do 3 tys. ? Ponieważ pompa wspomagania lepiej pracuje. Oprócz tego sprawdziłbym przewody do pompy wspomagania być może jest przytkany. Oraz sprawdź ciśnienie jak wymienisz płyn.

            Comment


            • #7
              Może masz kolego racje z tym ciężkim działaniem wspomagania ale czy od tego by mnie rzucało po drodze ? Chyba poslucham rad kolegów wczesniej i wymienie maglownice i jak ja wymienie zmienie płyn od wspomagania i wyciagne kolumna kierownicza i cala przesmaruje . mam nadzieje ze wtedy będzie juz ok . jeśli to nie pomoże auto zaprowadze na zlom bo mam go dość ...

              Comment


              • #8
                Po co wymieniać maglownice. ? Poczytaj sobie o wspomaganiu w sam naprawiam i innych książkach serwisowych. Nie potrzebnie kasę chcesz wydać a okazać się może ze tylko pompa była zapchana. Maglownica kolejne 500 zł plus robota wymiany. Po co robić taki wydatek jak wymiana Płynu wspomagania zajmie Ci 15 min i koszt 70 zł za 1 l płynu jeszcze ci zostanie 200 ml. Miałem podobny problem i wymiana Płynu pomogła. Oprócz tego źle ustawiona geometria też wpływa na jazdę. Ale ty masz ustawiona. Czyli 99% stawiam na zapchana pompę wspomagania. Podczas większych prędkości pompa za bardzo pracuje i dlatego rzuca autem podczas jazdy. A żeby wymieniać wszystko nie ma sensu . Ważny jest nasz charakter w jaki sposób podchodzimy do problemu. Nie warto wymienić a potem się okaże że wszystko było sprawne i kasa poszła w błoto.
                Last edited by MrBlotko; 17-03-2015, 11:11.

                Comment


                • #9
                  Ok to na początek spróbuje wymienić płyn i przepchac wszystkie węże

                  Comment


                  • #10
                    No dzisiaj znalazłem troszkę czasu i odwiedziłem moją Hondzinkę . Tak jak doradził mi MrBlotko wymieniłem płyn od wspomagania. Kierownica zaczeła lżej pracować i pompa przestała skrzypieć , nawet ma poloty żeby sama wracać na swoje miejsce . Lecz nadal jest jakiś problem ponieważ przy delikatnym skręcie coś tam pociągnie ale mam wrażenie jak np lewe czy prawe koło jak by uciekało sobie w inną stronę , oczywiście przy skręcie w daną stronę . Wybiorę się może znów na zbieżność , bo ostatnio była ustawiana przed wymianą tulei metalowo-gumowych i zmianą kół , może się coś tam poprzestawiało . A może macie jakieś inne propozycje ?

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez wisienia Zobacz posta
                      No dzisiaj znalazłem troszkę czasu i odwiedziłem moją Hondzinkę . Tak jak doradził mi MrBlotko wymieniłem płyn od wspomagania. Kierownica zaczeła lżej pracować i pompa przestała skrzypieć , nawet ma poloty żeby sama wracać na swoje miejsce . Lecz nadal jest jakiś problem ponieważ przy delikatnym skręcie coś tam pociągnie ale mam wrażenie jak np lewe czy prawe koło jak by uciekało sobie w inną stronę , oczywiście przy skręcie w daną stronę . Wybiorę się może znów na zbieżność , bo ostatnio była ustawiana przed wymianą tulei metalowo-gumowych i zmianą kół , może się coś tam poprzestawiało . A może macie jakieś inne propozycje ?
                      Czyli zdiagnozowalem problem:-) co do pompy to nie oczekuj cudów bo już lata ma. To ciśnienia porządnego juz pewnie nie daje. Ale powtarzaj często maksymalny skręt w prawo przy 3 tys obrotów. To samo w lewo. Ze zbieżnościa bywa różnie. W jedziesz w porządna dziurę i trochę się zmieni. Albo masz źle dokrecone śruby i ma luzy. A właśnie łącznik stabilizatora sprawdzałeś. ?

                      Comment


                      • #12
                        A czy jak wymienie caly plyn to musze odpowietrzac potem??

                        Comment

                        Working...
                        X