Witam, chciał bym dosięgnąć rady prawdziwego fachowca, który zna się na rzeczy i konkretnej rady. Przepatrzyłem całe forum i nie ma sytuacji która mi się przytrafiła dlatego proszę aby moderator zaraz nie usunął tego tematu... mianowicie: od kilku dni moja civic zaczyna wariować na wtrysku wolnych obrotów tzn. szarpie tak jakby paliła na 3 tłoki lub gubi jej sie zapłon ale nigdy nie gaśnie na wolnych obrotach min 500obr/min gdy wychodzi poza jakieś 2500tys./obr (włącza sie drugi wtrysk i chodzi idealnie). jest tak i na postoju i w jeździe. (a może to zapłon ale przez zapłon zanikała by iskra na którymś z cylindrów i potem wracała do idealnego stanu??) wiem na pewno ze to nie sa przewodu wysokiego napięcia ani świece bo one sa nowe. Czasem gdy jade w dłuższa trasę w trakcie jazdy samo sie naprawi i chodzi tak jak powinna nie szarpie na wolnych obrotach i ładnie sie zbiera... w co mam mierzyć? co jest tego przyczyna? czy sam wtrysk czy cos co nim steruje i dlaczego to sie stało?? DODAM ZE NIE BYŁO I NIE MA INSTALACJI LPG I I NIE BĘDZIE

Comment