Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic 1,5 16v 92r PROBLEM z wtryskiem wolnych obrotów !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic 1,5 16v 92r PROBLEM z wtryskiem wolnych obrotów !

    Witam, chciał bym dosięgnąć rady prawdziwego fachowca, który zna się na rzeczy i konkretnej rady. Przepatrzyłem całe forum i nie ma sytuacji która mi się przytrafiła dlatego proszę aby moderator zaraz nie usunął tego tematu... mianowicie: od kilku dni moja civic zaczyna wariować na wtrysku wolnych obrotów tzn. szarpie tak jakby paliła na 3 tłoki lub gubi jej sie zapłon ale nigdy nie gaśnie na wolnych obrotach min 500obr/min gdy wychodzi poza jakieś 2500tys./obr (włącza sie drugi wtrysk i chodzi idealnie). jest tak i na postoju i w jeździe. (a może to zapłon ale przez zapłon zanikała by iskra na którymś z cylindrów i potem wracała do idealnego stanu??) wiem na pewno ze to nie sa przewodu wysokiego napięcia ani świece bo one sa nowe. Czasem gdy jade w dłuższa trasę w trakcie jazdy samo sie naprawi i chodzi tak jak powinna nie szarpie na wolnych obrotach i ładnie sie zbiera... w co mam mierzyć? co jest tego przyczyna? czy sam wtrysk czy cos co nim steruje i dlaczego to sie stało?? DODAM ZE NIE BYŁO I NIE MA INSTALACJI LPG I I NIE BĘDZIE
    Last edited by Gość; 29-03-2010, 19:58.

  • #2
    przydało by się zajrzeć do kopułki, ewentualnie wymienić lub przeczyścić jeśli jest taka potrzeba. PS skąd informacje że drugi wtryskiwacz załącza przy 2.5 tyś obrotów?

    Comment


    • #3
      około 2,5 tys obortów nie moze ze na pewno 2,5 stad ze dostaje kopa czuc wyraźnie zalączenie drugiego wtryskiwacza nie mylic z v-teciem ale podobny efekt

      Comment


      • #4
        zacznij od kopułki, drugi wtryskiwacz załącza się od razu gdy wciśniesz pedał gazu, nie od 2500obrotów.

        Comment


        • #5
          Powinno pisać na takiej wtyczce sensor assy map
          Last edited by r35p3ct; 29-03-2010, 21:11.

          Comment


          • #6
            ta wtyczka jest koło wtrysku ?
            Last edited by Gość; 29-03-2010, 21:12.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez r35p3ct Zobacz posta
              Powinno pisać na takiej wtyczce sensor assy map
              zdjąłem ta wtyczkę i silnik zgasł..

              Comment


              • #8
                Zrób samodiagnostykę i zobacz co tam siedzi

                Comment


                • #9
                  czyli mam to rozkrecic tak ?

                  Comment


                  • #10
                    Nie samodiagnostyka poszukaj na forum

                    Comment


                    • #11
                      juz jest ok rozebrałem aparat zapłonowy zmieniłem kopułke i palec i jest ok jak dawnaiej a to dlatego pewnie bo woda pod cisnieniem był myty silnik z błota i brudu i musiało sie nabrac do srodka wody bo troche były zadzerwiałe te styki ktore wysyłaja impuls na swiece...i teraz wszystko git. dzieki za pomoc

                      Comment

                      Working...
                      X