Jak w temacie zastanawiam się nad różnicą między silnikiem D15B2 a D15Z1 jak wiadomo mają praktycznie tą samą moc. Chciałbym się dowiedzieć jakie są zalety posiadania V-tec-a czy silnik jest bardziej elastyczny, bardziej dynamiczny, oszczędniejszy.... chodzi mi głównie o odczucia w jeździe
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
V-tec... zalety
Collapse
X
-
Vtec to cos pieknego , zreszta co tu duzo pisac , suruwa napisal wszystko w jednym poscieale jeszcze zalezy na jakim biegu , Vtec na 1 i 2 to miazga
http://www.civicforum.pl/showthread....22552&p=133160 <-- moja nyska
www.wmmc.pl
Warmińsko Mazurski Moto Club
Comment
-
odpowiadając na pytanie z 1wszego posta:
d51b2 bedzie wiecej palił
d51b2 będzie łatwiej modyfikowalny pod względem mocy - mimo, iż nie jest "najłatwieszy" bo wiazke trzeba pruć
d15z1 bedzie palił sporo mniej - sprawny silnik+znający go kierownik=4.5-5l na trasie bez problemów
d15z1 jeżeli chodzi o moc i jej podnoszenie jest najtrudniej modyfikowalny - trzeba zmieniać tłoki, bloki itd - jasne wszystko się da zrobić ale nakład finansów i pracy jest dużoooo większy
złotą alternatywą pod względem mocy jest d15b7 które ze okoo 3,5tys zł można ze 105KM zrobić na 130-140KM i do tego to auto z taka mocą może nie przekraczać przy sprawnej jeździe(do 150km/h ) 7l na 100km na trasie
d15b7 w 3d było tylko w canada wersjach
d15b7 w 4 d było tylko usa wersjach
+
i d51b7 było w wersjach 2d qp 5gen oraz crx do 91 roku w wersji na stany
ps. i jeszcze jedno - niema czegoś takiego jak V-tec w hondzie
jest VTEC
albo VTEC-E
w nowszych iVTEC
ale nigdy nie było V-TecLast edited by kondzi; 10-12-2009, 22:57.
Comment
Comment