No, ale jak to rozwiązać? Pożyczyć na tydzień i oddać? Nie wiem, czy to też nie jest wina jak Dax mówi czujnika położenia wału.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Sprawdzenie cylindrów
Collapse
X
-
jakby czujnik padł zapalił by sie check... Wiesz może cpień 1 kabla wn jest przerwani i czasami nie łączy... tyle ze jak autko pali tylko na 3cylindy spada jego elastyczność i na jałowym strasznie go telepie...
Hmm może raz dogrzewasz siklnik na jałowym innym razem odrazu jedziesz (nie pałujesz ale dogrzewasz silnik podczas jazdy) mój engin np. dużo lepiej sie spisuje jak dogrzany jest na jałowym...
A może to wina paliwa??
Comment
-
I tutaj trafiłeś w sedno! Pali więcej. Nie wiem, czy ma to związek ze wszystkim, ale napiszę:
W styczniu zeszłego roku kumpel podłączał do mnie kompa, a raczej przenośny komputerek pokazujący parametry auta i wszystko było cacy - na 12l przejeżdżałem ok 160km. W momencie, gdy zaczęły się problemy ze spalaniem podjechałem do niego raz jeszcze i tu SZOK. Wykorzystanie alternatora przy wyłączonych odbiornikach prądu (światła, radio, granie szyby tylnej, nawiewy) 70-80%!!! Gdy włączyło się światła, wykorzystanie jakie pokazało oscylowało wokół 80-95%!!! Akumulator trzyma dobre napięcie, podobnie sonda. Przy wolnej chwili sprawdziłem czy koło alternatora kręci się bez oporów - wszystko gra.
Nie wiem, czy to się wszytko łączy ze sobą, ale wolałem napisać bo może coś komuś zaświta
Filippb92 , czy ten czujnik jest łatwo osiągalny?? Dodam, że zmieniałem cały kolektor ssący (kompletny z osprzętem) i nie zmieniło to spalania oraz wspomnianego mulenia. Wszystko to właśnie skierowało mnie do zastanawiania się nad kablami, świecami oraz samym aparatem zapłonowym - czy to nie ich wina.
Dziękuję, że pomagacie!!
Comment
Comment