Witma. Powiedźcie mi - czy da się samodzielnie sprawdzić, czy silnik pali na wszystkie cylindry??
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Sprawdzenie cylindrów
Collapse
X
-
Żeby sprawdzić to w prosty sposób musisz - jak nie masz odkrytego kolektora wydechowego to musisz go odslonić ( osłonka termiczna)
potem zagrzać dobrze silnik aby kolektory sie nagrzaly i polej lekko wodą kazdy kolektor osobno tak dojdziesz do tego który jest zimny- czyli na ten cylinder nie pali.
Powodzenia
Comment
-
Zamieszczone przez rutkose Zobacz postaKurcze niestety mam osłoneA kable WN wyciagać z głowicy, czy aparatu zapłonowego??
Myślę że kable lepiej wyciągnąć z głowicy niż aparatu
Comment
-
dokładnie tak jak samuraj prawi!bez zadnego bezsensownego odkrecania,grzania kolektora;/
rutki wyciagaj kable od WN i jak jest spadek obrotow tzn ze gar jest ok!
jak nie ma zadnej roznicy tzn ze nie idzie dobrze na ten gar.pozatym jak kuleje na jakis gar to silnik kuleje..tzn dziwnie chodzi
Comment
-
Wybaczcie ale wyciąganie kabli WN wiąże się z możliwością spalenia cewki (na 3sek ja wyciągnąłem i cewka natychmiast padła), natomiast polewanie kolektora z jego pęknięciem (jest on z żeliwa).
Najlepiej sprawdzić na słuch (słychać nierówną prace) lub się przejechać (jak pali na 3 jest odczuwalny spadek mocy).
Najlepiej jakbyś ukradł ze sklepu lub koledze 1 świece, następnie rozgrzał silnik i go wyłączył. Odłącz kabel WN od świecy i podłącz go do wcześniej gwizdniętej a ją natomiast przyłóż do masy, trzymasz tak świece a ktoś odpala silnik jeżeli będzie iskra na tej świecy znaczy że kabel jest ok... Analogicznie robisz przy 2 3 i 4 świecy...
Comment
-
Zamieszczone przez jarosz Zobacz postanatomiast polewanie kolektora z jego pęknięciem (jest on z żeliwa).
Comment
-
Możecie równie dobrze pożyczyć skądś ciśnieniomierz i sprawdzić ciśnienie sprężania na każdym z cylindrów. Tam gdzie będzie niższa znaczy, że coś jest nie tak. Jak nie ma skąd pożyczyć to podjechać pod zaprzyjaźniony warsztat i poprosić o sprawdzenie.Napijmy się piwka
Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
Sprzedam części z EJ9
Comment
-
Zamieszczone przez nytmare Zobacz postaMożecie równie dobrze pożyczyć skądś ciśnieniomierz i sprawdzić ciśnienie sprężania na każdym z cylindrów. Tam gdzie będzie niższa znaczy, że coś jest nie tak. Jak nie ma skąd pożyczyć to podjechać pod zaprzyjaźniony warsztat i poprosić o sprawdzenie.
A przeczytałeś dobrze pytanie??
filipb92 w sumie dobrze gadasz....
Comment
-
Słuchajcie bo kwestia jest taka, że od jakiegoś pół roku (na tej samej benzynie czyt. źródła) chodzi różnie. Np. wczoraj latał jak szatan, a dziś już przymula. Prawda jest taka, że od zakupu (październik 2008) nie wymieniałem ani świec, ani kabli bo miałem głowicę od D16Z6 wsadzać. Nie wiem, czy przyczyna może siedzieć w powyższej kwestii? Komputer nie pokazuje błędów.
Comment
-
Ok. Mea culpaNapijmy się piwka
Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
Sprzedam części z EJ9
Comment
Comment