Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15B2 dławi się, lecą obroty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Zamieszczone przez robasyzol Zobacz posta
    Zgadza się, ale to jak jest emulowana sonda na gazie ma swoje odzwierciedlenie podczas pracy na benzynie, czyż nie??? ECU otrzymując niewłaściwe dane emulatora podczas pracy na gazie zmienia czasy wtrysku i po przełączeniu na benzynę, objawia się to właśnie szarpaniem, dławieniem itp.
    Może być taka sytuacja, że podczas pracy na LPG, ECU modyfikuje swoje mapy nieprawidłowo, bo emulacja jest "sztywna", niezgrana z innymi warunkami i adaptacja może się rozjechać. No ale reset kompa rozwiązałby ten problem...

    Comment


    • #32
      Spróbuje jeszcze raz reset ECU i zmianę emulacji sondy na "masa" - podobno to najlepsze rozwiązanie dla Hondy. Zobaczymy jak się będzie zachowywała. Jeżeli to nic nie zmieni to załamka - chyba opchnę to auto na części

      Comment


      • #33
        Na benzynie emulacja nie ma nic do rzeczy - chyba że na LPG podając masę zmusisz ECU do przejścia w tryb awaryjny - nie wprowadzając adaptacji nie będzie robił teoretycznego bałaganu w mapach, ale przeszkadzać będzie cutoff wczesny

        Comment


        • #34
          wymieniony modul i smiga ,jeszcze podobno kopulka i palec do wymiany bo sniedzieja ale to juz pikus (pan pikus )

          Comment


          • #35
            u mnie nadal problem nierozwiązany. Zamykam temat bo widzę, że tu już chyba nikt nic nie wymyśli. Jak mi się kiedyś uda znaleźć przyczynę to napiszę
            Pozdrawiam.

            Comment


            • #36
              koledzy mam ten sam problem tyle,ze u mnie obiawia sie to w miejszym stopniu
              Hania szarpie i dławi sie delikatnie przy zmianie biegów na niskich obrotach potem jak zaciągnie to juz jest ok. co maze byc tego przyczyna?

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez robasyzol Zobacz posta
                u mnie nadal problem nierozwiązany. Zamykam temat bo widzę, że tu już chyba nikt nic nie wymyśli. Jak mi się kiedyś uda znaleźć przyczynę to napiszę
                Pozdrawiam.
                Jak obiecałem tak piszę. Dławienie Hondzinki na PB ustąpiło po całkowitym wywaleniu instalacji gazowej. Przekonałem się, że Honda i gaz to pomyłka.
                Pozostał jeszcze problem spadania obrotów po wysprzęgleniu podczas hamowania silnikeim, ale to już problem niezależny od gazu i walczę z nim dalej.

                Comment


                • #38
                  Gdybyś od razu zaznaczył, że działo się tak zawsze, odkąd zainstalowałeś gaz, to inaczej by się myślało - czy w dobrym miejscu mieszalnik i jaki jego rozmiar, jak wpięty jest EACV itp.

                  Honda i gaz to pomyłka? Owszem, jeśli papracz to zamontuje i zestroi.

                  Comment

                  Working...
                  X