Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem duzo pali niskie obroty problem z odpalaniem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    a jak szybko powinna się rozgrzewać?mi obecnie (na dworze jest nieco chłodniej) dopiero po ok 10 km dochodzi do 90st. to normalne??
    żaba, 1.3 16v 1993

    Comment


    • #17
      zależy od termostatu mi dochodzi do mniej niż 90 st i zazwyczaj po 3 - 5 min jazdy aha i nie ciśnij nigdy auta na zimnym silniku poczekaj az osiągnie temp i ogień

      Comment


      • #18
        Do:gander84 - Ja tesh mam ten sam problem z tym samym silnikiem i nie znam przyczyny.Jak sie zorientujesz co nawalilo to napisz,bo to spalanie mnie jush dobija.

        Comment


        • #19
          tez mam ten sam problem ze spalaniem. Jeden bak paliwa starcza mi zaledwie na 300km-przy jeździe wyłącznie po mieście. Myślałam, że to wina korków-bo wracam do domu 3 razy dłużej niż ostatnio, ale do tego te obroty spadły. Niekiedy, jak jest zimny silnik to wskazówka ledwo co się podnosi, a teraz doszły jeszcze problemy z odpalaniem. Jeszcze nie jest tak strasznie -odpala za drugim razem,ale nie chce się doczekać momentu kiedy, będę musiała jechać tramwajem. Rura jest do tego czarna-ale odkąd ją kupiłam to zawsze była i czasami jak się doda gazu też lecą białe chmurki
          Przebieg=175000
          Aha olej brał baaardzo dużo, przeszłam na mineralny- i też już jest ok-tzn normalnie.
          HELP-tylko pls nie piszcie jakimiś zawiłymi tekstami
          pozdrawiam

          Comment


          • #20
            Byłem u mechanika i sprawdzil sonde lambda,luzy zaworowe,zapłon,itp.W końcu czujnik temp. silnika jest zepsuty.Po wymiaie znowu Hania pali 6 litrow =D

            Comment


            • #21
              ja mam honde 1.3 i pali mi dosc duzo okolo 8-9 co prawda jezdze na 16-calowych felgach 205/45/16 moze to byc powod????

              Comment


              • #22
                problem z odpaleniem to przekaźnik fiksuje wymien przekaźnik i po problemie. białe obłoczki prawdopodobnie szlak trafił uszczelniacze na zaworach

                Comment


                • #23
                  Ale co ja czytam??!!! Auto moze wiecej palic na obiegu otwartym??!! :O Znaczy, ze jest roznica w spalaniu jesli powietrze do kabinki leci z zewnatrz, anizeli cyrkuluje w srodku??!! Moje pierwsze auto i sie nie znam

                  Comment


                  • #24
                    taz mam taki problem i nie wiem co to jest jak jest zimny to ma 1600 obr a ciepły to 500 obr tez nie odpala

                    Comment


                    • #25
                      sprawdźcie jeszcze dolot czy jest szczelny

                      Comment


                      • #26
                        białe obłoczki to najprawdopodobniej luzy na zaworach

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez staff Zobacz posta
                          ja mam honde 1.3 i pali mi dosc duzo okolo 8-9 co prawda jezdze na 16-calowych felgach 205/45/16 moze to byc powod????
                          to na pewno jest powód twojego spalania. to bardzo kiepski pomysł zakladania takich kól do 1.3,

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez slepy Zobacz posta
                            to na pewno jest powód twojego spalania. to bardzo kiepski pomysł zakladania takich kól do 1.3,
                            popieram

                            Comment


                            • #29
                              cześć obroty w zakresie ,,800; są ok

                              Comment

                              Working...
                              X