Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bierze olej ;/

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez kierzyk Zobacz posta
    witam
    mam taki sam problem z moja hania 1.5 16v bierze i to sporo...
    ma 188tys. mam wlany olej elf mineralke, uszczelniacze wymienilem i nic nie dalo , szykuje sie do rozebrania głowicy no i do piersciaków ... Jakiej marki mam kupis piersciaki zeby wszystko grało???
    Najlepiej to Riken'y, które sprzedają w ASO, ale kup w hurtowni Hipol.
    Ew.w dobrej cenie (ok.130zł) i dobrej jakości są CTI.

    Do tego tylko i wyłącznie oryginalna uszczelka pod głowicę (w Aso mocno spadły ceny i nie ma sensu kombinować) oraz dobrze byłoby wymienić szpilki bo stare przy skręcaniu mogą się uciągnąć i za niedługo będziesz ponownie robił uszczelkę.
    Głowicę oczywiście wieziesz do planowania-zabielenia (w zakładzie zdecydują ile można/trzeba zebrać)

    Comment


    • #17
      I ja mam podobny problem moja coupe 1.5 16V bierze aż 1L na 200 km. i teraz tak mój mechanik mówi ze jak uszczelniacze to koszt około 400-500zł. ale ponoć przy takiej ilości to już napewno pierścienie i ogólnie generalka silnika a to już koszt okło 1700 zł. jest jeszcze jedna obcja kolega załatwił mi silnik (ogólnie zajmuje sie sprowadzaniem aut całych rozbitych itd..) i oferuje mi silnik wraz zprzekładką za 1600zł. A Silniki od niego to raczej pewniaki. na co się zdecydować? Ktoś sie orientuje? Ktoś przerabiał podobny temat? Podpowiedzcie koledze!!!

      Comment


      • #18
        Kolego jakubowski temat przekładki nie znanego silnika to tak jak na rybki wyprawa albo sie złapie albo nie jest jednak ryzyko że silnik nabyty może być jeszcze gorszy od tego co masz wtedy wtapiasz koszt silnika i naprawy naprawdę jeśli masz kasę kupuj silnik je.śli nie remontuj swój szerokości

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez jakubowski Zobacz posta
          [...] oferuje mi silnik wraz z przekładką za 1600zł. A Silniki od niego to raczej pewniaki. na co się zdecydować? Ktoś sie orientuje? Ktoś przerabiał podobny temat? Podpowiedzcie koledze!!!
          Przy takim zużyciu oleju czeka cię niestety remont generalny za ok. 2000 zł
          ale co do tego czy robić swap czy remontować zdania są podzielone.

          Niektórzy wolą zrobić swap na młodszy silnik ale nigdy nie dłubany (twierdząc, że co fabryka to fabryka itp.), znowu logika podpowiada, że jak zrobisz sobie remont (na dobrych częściach) to wiesz co masz i jeszcze dłuugo pojeździsz ...

          Imho jak jesteś zadowolony z auta i nie masz zamiaru się go szybko pozbywać to zrób uczciwy remont a będziesz miał "banana" na twarzy gdy po dotarciu silnika zalejesz go pełnym syntetykiem a zużycie oleju będzie równe zero
          Last edited by PeJot; 13-11-2008, 19:45.

          Comment


          • #20
            Chodzi o to że nawet mechanik mi doradzał przekładkę Bo ponoć po takim remoncie i tak nie bedzie smigał jak "nowy"? a silnik od kumpla wmiare pewny. jak dotychczas ma samych zadowolonych klientów. a różnica między naprawą a wymianą prawie żadna. i teraz nadal nie wiem co zrobić Ktoś moż coś jeszcze podpowiedzieć?

            Comment


            • #21
              to fakt ,jak robisz remont to wiesz co masz ,a silnikiem na podmianke to jedak musisz miec pewniaka.
              dopóki nie zrobisz remontu lub swap-a to lej najtanszy olej ( w lidlu 5l 32pln)i mozesz zapodac jakis motodoctor na chwilowe uszczelnienie

              Comment


              • #22
                No wcześniej był castrol magnatec 10w40 i troche dostałem po kieszeni ale teraz to leje co sie da

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez jakubowski Zobacz posta
                  no wcześniej był castrol magnatec 10w40 i troche dostałem po kieszeni ale teraz to leje co sie da
                  jak by cio to mam 20 l spalonki

                  Comment


                  • #24
                    Przyjdzie czas to sie zgłosze narazie mam z corsy mamy bo akurat wymieniałem

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez jakubowski Zobacz posta
                      Chodzi o to że nawet mechanik mi doradzał przekładkę Bo ponoć po takim remoncie i tak nie bedzie smigał jak "nowy"? a silnik od kumpla wmiare pewny. jak dotychczas ma samych zadowolonych klientów. a różnica między naprawą a wymianą prawie żadna. i teraz nadal nie wiem co zrobić Ktoś moż coś jeszcze podpowiedzieć?
                      Sam musisz zdecydować
                      Remont u kogoś kto się zna na Hondach (poszukaj po forach warsztatu w Twoich stronach) albo loteria ze "swap'em" i dalsze dolewanie oleju a w efekcie jednak remont ...

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
                        to fakt ,jak robisz remont to wiesz co masz ,a silnikiem na podmianke to jedak musisz miec pewniaka.
                        dopóki nie zrobisz remontu lub swap-a to lej najtanszy olej ( w lidlu 5l 32pln)i mozesz zapodac jakis motodoctor na chwilowe uszczelnienie
                        Hehe, w Tesco jest 20W50 marki Tesco (w obleśnej białej butelce) i w podobnej cenie co w Lidlu
                        Zalać taki olej na zimę to normalnie hardcore no ale jak mus to mus

                        Comment


                        • #27
                          mi tez bieze ojej ale raczej z powodu nieszczelnosci... jak stoje na parkingu to po godzinie plama sr. 3 cm... nie wiem dokladnie ktoredy moze kapac ale krople leca przy polaczeniu silnika ze skrzynia... sprzeglo sie nie slizga wiec moze gdzies wyzej.. jak ktos ma pomysl to prosze o pomoc... dziex

                          Comment


                          • #28
                            jezeli na polaczeniu silnika i skrzyni to bedzie symering na wale
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              powiedzcie mi gdzie kupywac tzw uszczelniacze pierscienie i uszczelke na allegro nie widze niestety jak ktos moze pomóc gg:4400880
                              silnik D15b2 bierze mi dość sporo wlałem teraz do elfa 15w40 i doktora jednego i troszke sie uspokoiła ale jak dostanie 4tys to siwo .... i remont musowo musze zrobic i zastanawiam sie cz nie kupić silnika d15B lub d15B7

                              Comment


                              • #30
                                re

                                Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
                                mozesz zapodac jakis motodoctor na chwilowe uszczelnienie
                                odradzam tego typu wynalazki modto doctor oil ...bo wtedy to juz długo nie pojeździsz...a czemu tak piszę ano jeden tak dolał doctora do cuiagnika i wiele nie pojeździł-remont silnika

                                Comment

                                Working...
                                X