Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik D14Z3E 66KW czy to możliwe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silnik D14Z3E 66KW czy to możliwe?

    Witam
    Mam problem z identyfikacją silnika. Sprowadziłem autko z Niemiec,w papierach jest napisane 66kW czyli 90 KM . Natomiast w papierach z serwisu symbol silnika to D14Z3E czyli nie 90KM a 75KM. Teraz mam problem gdzie jest błąd. Gość w ogłoszeniu też napisał że jest 90 KM.
    W jaki sposób można to zweryfikować?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    Honda Civic 1.4 iS rocznik 2000
    VIN: SHHMB2
    Symbol silnika14Z3E
    Nadwozie:Hatchback
    Last edited by hexian; 27-07-2009, 09:03.

  • #2
    jedz na hamownie i sprwadz

    Comment


    • #3
      Kod silnika wskazuje na słabszą jednostkę, możliwe że w ogłoszeniu napisał dla ściemy 90km

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez m i c h a l e k Zobacz posta
        jedz na hamownie i sprwadz
        a bez hamowni nie da sie ??



        Comment


        • #5
          A czy czytac ze zrozumieniem nie potrafisz? kolega napisal ze jak kupował samochód to facet powiedział ze ma 90km a symbol mówi ze 75. Łatwo mozna z 75 zrobic 90. Dlatego niecg jedzie na hamownie i zobaczy

          Comment


          • #6
            u mnie tez niby Było te 90 czyli D14a2 ale jak sprawdziłem co jest wybite na bloku silnika się okazało ze jest D14A5 (75km) A nie D14a2(90) . Sprawdź jeszcze na bloku silnika , w dowodzie rej ile masz kw i jeszcze na blaszce która jest kolo akumulatora


            A tu masz zdj Gdzie szukac oznaczenia silnika, skrzyni biegow oraz VIN


            Comment


            • #7
              W dowodzie Niemieckim jest podane 66kW ,natomiast symbolu silnika brak. Symbol silnika jest w książce serwisowej, więc gdzieś jest błąd.

              Comment


              • #8
                a on już jest zarejestrowany na polskie blachy ? i ty masz juz samochod po lifcie ?

                a napewno to jest d14z3e ? a nie przypadkiem D14z3 ?
                Last edited by Gość; 27-07-2009, 11:32.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Maniak15 Zobacz posta
                  a on już jest zarejestrowany na polskie blachy ? i ty masz juz samochod po lifcie ?

                  a napewno to jest d14z3e ? a nie przypadkiem D14z3 ?
                  Samochód jest już na polskich blachach i w dowodzie mam wpis 66kW, 1,4 iS (taki sam jak w Niemieckim)
                  Oczywiście symbol silnika ma D14Z3 (sprawdziłem jaki jest wybity ) a nie jak napisałem D14Z3E.
                  Zadzwoniłem do Niemca żeby mi wyjaśnił jak jest naprawdę, wiec sprawa wygląda następująco, gość wysłał mi fax-em papiery z homologacją (tłumaczę dosłownie jak jest napisane "K66/6400-zwiększona moc poprzez powiększenie przekroju wlotu" wydane przez ATZ -Towarzystwo Nadzoru Technicznego) Dlatego wpis w dowodzie jest 66kW
                  Mam teraz kolejne pytanie, mianowicie czy jak kupuję części np. pasek rozrządu podawać symbol silnika czy też moc 66kW ?

                  Comment


                  • #10
                    Jak wyminiałem rozrzad to pytał sie mnie o moc

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=hexian;56506] (tłumaczę dosłownie jak jest napisane "K66/6400-zwiększona moc poprzez powiększenie przekroju wlotu" wydane przez ATZ -Towarzystwo Nadzoru Technicznego) [QUOTE]

                      Czyli skoro jakieś ATZ napisało coś takiego to znaczy że zlikwidowanie zwężki faktycznie daje 15 KM więcej. Pewnie jakoś to badali skoro jest taki wpis w homologacji. Ciekawe czy we wszystkich silnikach tak jest które mają zwężki? Moim zdaniem podawaj nr silnika ew. VIN i dodawaj tą inf. o zwiększonej mocy to wtedy już powinni dobrać wszystko jak trzeba. A z drugiej strony znając naszych mechaniorów to pewnie tylko gały wywalą z pytaniem "ale o co chodzi?" :-)

                      Comment


                      • #12
                        Dzięki wszystkim za odzew i pomoc.
                        Przejrzałem wczoraj jeszcze raz wszystkie papiery , wygląda że wszystko jest ok. Jest nawet wpis że została wydana nowa karta pojazdu w związku z podniesieniem mocy silnika, wcześniej to przeoczyłem , potwierdzona atestem TUV.
                        Na koniec dodam tylko że te 90 KM " czuć " w aucie, na autostradzie w Niemczech jechałem przez pewien odcinek 190 km/h i było jeszcze sporo do "podłogi".

                        Jeszcze raz dzięki za pomoc.

                        Comment


                        • #13
                          jak poczytasz sobie posty to dowiesz się więcej na ten temat, jeśli chodzi o hanie na rynku niemieckim miały ograniczoną moc ze względu na płacony podatek, ale można to łatwo przerobić przez zmianę uszczelki. co do twojego pytania o rozrząd to ja na twoim miejscu podawał bym numer silnika.

                          Comment

                          Working...
                          X