Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie przekracza 4000 obrotów i 120 km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nie przekracza 4000 obrotów i 120 km/h

    Witam,
    Mam do kupienia Honde 1,5 benzyna wersja amerykańska przebieg 116 tys km
    1995 rocznik, silnik 16 v to chyba wielopunktowy, Przepraszam nie znam sie na Hondach a auto chce kupic dla syna, dlatego informacje na temat silnika lakoniczne. Dobra cena ,auto zadbane ale problem jak w temacie. Nie znalazłem na forum przypadku auta nie wkrecajacego sie powyzej 4000 obrotów i tak jest na kazdym biegu. Auto praktycznie nie przyspiesza na żadnym biegu, rozpedzanie to katorga .Nie pali sie zadna kontrolka, silnik ciepły czy zimny odpala bez problemu. Słychac jakisz szum z tyłu wydechu. Wiem, ze przyczyn moze byc duzo ale to raczej nie sprawa filtrow chyba. Dzieki za podpowiedzi

  • #2
    Hondz na ogol krc sie do 8tys.
    Autko ktore nie wkreca sie do 4 tys to trup

    Comment


    • #3
      Nie wydaje mi sie aby auto miało zajezdzony silnik, pracuje rowno i cicho, nie dymi
      Ale mocy nie ma to fakt, trup ale czy do ozywienia.
      Czy te modele mają tryb awaryjny i jak on jest wyswietlany
      Wydaje mi sie, ze przy drugim uruchomieniu na rozgrzanym silniku przez moment paliła sie kontrolka SRR alb SRS cos w tym stylu.
      Last edited by Gość; 20-07-2009, 18:39.

      Comment


      • #4
        A może problem z linką od gazu... Bo rozumiem, że na wolnych obrotach, gaz w podłodze i 4000 rpm. Ewentualnie zdechły szczur w dolocie...
        Last edited by Gość; 20-07-2009, 18:39.

        Comment


        • #5
          Pewnie jakiś emeryt tym jeździł i zamulił maszynę.
          Ja bym jeszcze sprawdził cały układ wydechowy od początku do końca

          Comment


          • #6
            a moze to wina przepustnicy że się nie otwiera ?
            Przecież przepustnica w hondach otwiera się właśnie od około 4000rpm.
            Spróbuj może zrobić samodiagnostykę i ewentualnie wtedy po zczytaniu błędów będzie więcej wiadomo

            Comment


            • #7
              Hm... jesli chodzi o te kontrolke, to jest kontrolka od poduszki powietrznej. Ona powinna sie zapalac na kilka sekund przy kazdym uruchomieniu silnika a Ty napisales ze jak odpaliles za 2gim razem, wiec cos z poducha jest nie tak... Czy oby ta honda jest w takim dobrym stanie jak mowisz? Lepiej ja dokladnie sprawdz,pozdrawiam
              Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

              Comment


              • #8
                Mi to wyglada na "tryb serwisowy ECU" - komputer wykrywa awarie i nie pozwala silnikowi przekroczyc granicznych obrotów. Tylko powinien sie "Check engine"(żółta lampka z symbolem silnika) swiecic.

                Comment


                • #9
                  Po odpaleniu nie swieci zadna kontrolka nic nie jest sygnalizowane.
                  Gdyby to byla linka od gazu to przynajmiej do 4000 powinien przyspieszac a auto nawet tw tym zakresie jest oporne. Auto sprzedaje moja znajoma jezdzi tak od roku, jak powiedziała kiedys zanikla moc i tak zostalo, do jazdy po miescie to sie jeszcze nadaje ach te kobiety.
                  A co z rozrzadem czytałem ze moglo przeskoczyc o zabek ale wtedy powinien byc klekot jakis z zaworów czy co. Zakładajac, że auto ma sprawną samodiagnostykę i komp nie wykrywa zadnych usterek przyczyna moze byc jakas blacha.
                  Czy jest mozliwe takie zapchanie filtra powietrza albo paliwa aby az tak ograniczyc moc.
                  Czy auto takie ma katalizator?
                  Jakie są objawy jego wypalenia
                  Last edited by Gość; 21-07-2009, 12:02.

                  Comment


                  • #10
                    a jak sie zachowuje na wolnych obrotach??? stabilnie czy sa wachania na postoju?? nie szarpie przy ruszaniu??

                    mozliwe ze sama lampka nie dziala- przy odpalaniu zapala sie na chwile i gasnie jesli wszystko jest ok ( przynajmniej ja tak mam w 5 gen coupe)

                    Comment


                    • #11
                      Wiec tak- przed odpaleniem na chwile zapala sie czeck engine i potem gasnie czyli wyglada oki
                      Na wolnych obrotach jest dobrze, lekkie dragania ( jak na 15 letnie auto super)ale falowania obrotow nie ma. Nie gasnie przy ruszaniu ani po wcisnieci gazu w podloge, nie szarpie przy ruszaniu. Jedyne podejrzane dzwieki to przy dodawaniu gazu jakby mocny szum lisci na wietrze, tak mi sie to kojarzy albo jakbys uchylił szybe cos takiego

                      Comment


                      • #12
                        4000 obr to typowy tryb awaryjny - jedynie spotkałem sie z nim w zmodzonym kompie bez wpietego epromu. Jak się wkręca na obroty i czy przy dokręceniu do granicy auto zaczyna przerywać czy może poprostu nie daje rady się wyżej wkręcić. Jeżeli będzie przerywać to znaczy że w tym punkcie ma odcinkę, dobry pomysł to spróbować w innym komputerze czy będzie się zachowywać podobnie
                        Last edited by Gość; 21-07-2009, 15:40.

                        Comment


                        • #13
                          Własnie chodzi o to , ze nie wkreca sie nawet na te 4000, i nie ma czegos takiego ze czuc odciecie zapłonu. . Przekroczenie tej granicy to juz nieosiagalne

                          Comment


                          • #14
                            A czy jest mozliwosc ze padła pomaq paliwowa i podaje z zamałym cisnieniem
                            To by wiele tłumaczyło,
                            Albo filtr paliwa

                            Comment


                            • #15
                              Ze słabą pompą byłaby zmniejszona moc a nie odcięcie na obrotach. Jak na luzie by wchodził tylko do 4tys. to nie można by (prawie) ruszyć z miejsca. Także filtr, to samo.
                              Hmm... piszesz, że jest jest słaby i oporny ale 1,5 to może być... bo dla civica 4000rpm to jak dla niektórych aut 1000.
                              Last edited by Gość; 21-07-2009, 20:49.

                              Comment

                              Working...
                              X