Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie przekracza 4000 obrotów i 120 km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ale odciecia na obrotach nie ma, ciezko wkreca sie na te 4000

    Comment


    • #17
      Wydaje mi się, że jak jadąc na biegu możesz go wkręcić na powiedzmy 3800 to gdyby to był problem z paliwem, po wciśnięciu sprzęgła powinny obroty polecieć bardzo wysoko. Dlatego obstawiam coś z dolotem, ewentualnie sterowaniem mieszanką, ale to już gorsza sprawa. Może jakiś mechanik by w wolnej chwili nadstawił ucha i osłuchał.
      Last edited by Gość; 21-07-2009, 21:12.

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez namaszkar Zobacz posta
        Wiec tak- przed odpaleniem na chwile zapala sie czeck engine i potem gasnie czyli wyglada oki
        Na wolnych obrotach jest dobrze, lekkie dragania ( jak na 15 letnie auto super)ale falowania obrotow nie ma. Nie gasnie przy ruszaniu ani po wcisnieci gazu w podloge, nie szarpie przy ruszaniu. Jedyne podejrzane dzwieki to przy dodawaniu gazu jakby mocny szum lisci na wietrze, tak mi sie to kojarzy albo jakbys uchylił szybe cos takiego
        jezeli masz takie wrazenie to masz dziurawy srodkowy tlumik;p;p wiem bo mam tak samo
        ale u mnie moc jest i kreci sie do 9tys

        Comment


        • #19
          1.sprzawdz kat wyprzedzenia zapłonu,
          2.zobacz czy wszystkie kable od świec są prawidłowo podpięte.(chodzi okolejność na rożdzielaczu, czy np,1świeca nie ma kabla który powinien iść do 2 itp.)
          3.sprawdź wszystkie kable od podciśnienia
          4.mam 1.5 d15b2 (nie wiem czy masz taki sam) ale-może być tak że czujnik przy przepustnicy (patrz 2 pod na zespole przepustnicy) nie ma awari... to typowe dla braku wyczucia odpowiedniego ciśninia
          5.jezeli nie pomogłem wyrzuć honde do lasu-tylko powiedz gdzie-zaopiekuje się NIĄ

          Comment


          • #20
            coś jest wybitnie nie tak z tym autem, co do ciśnienia paliwa to można zrobić prosty test(jeżeli to jest amerykaniec to ma weilopunkt) zdejmij wąż przelewowy paliwa z regulatora ciśnienia paliwa (takie coś przypominające filtr paliwa przykręcone na dwie śróbki do listwy wtryskowej) to ten idący na dół, następnie wepnij w to miejsce inny węzyk coby paliwo nie uciekało na ziemię i sprawdź czy jak samochód pracuje to przelewa się paliwo - nawet na obrotach maksymalnych powinno się przelewać
            Ale jeżeli ciężko wkręca się na obroty to bardzo możliwe jest przestawiony zapłon/rozrząd - spróbuj przestawić zapłon, poluzuj aparat i przekręć w jedno skrajne polożenie i zobacz co się będzie działo, jeżeli nie pomoże to w drugie.
            Aha i zaznacz wyjściowe położenie aparatu gdzyby to nie było to po co potem męczyć się z ustawianiem zaplonu

            p.s. co toto ma za silnik?

            Comment


            • #21
              dla mnie to wina zapchanego kata
              VW T4 2.5+lpg, EG3+D13B2

              Comment


              • #22
                Witam.
                A może to czujnik gmp (górnego martwego punktu) i dlatego nie wkręca się powyżej 4 tysięcy obrotów

                Comment


                • #23
                  jak Kupowalem swoja hanke mialem podobnie tylko ze u mnie auto na biegach 1 i 2 krecilo sie a na 3/4/5 dusilo sie i ogolnie tragedia okazalo sie ze 1 ze swiec byla zardzewiala(tak tak zardzewiala) i kabel zaplonowy dziurawy Proponuje Ci sprawdzic czy iskry po silniku Ci nie lataja

                  Comment


                  • #24
                    a moze uszkodzona sonda lambda u mnie po odlaczeniu jej kreci tylko do 3tys. obrotów..

                    Comment

                    Working...
                    X