Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dymi na bialo i sie dusi na niskich obrotach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    popatrze ale watpie, dlawi mi sie najbardziej jak zmienie na 2 z 1 chwile musze czekac i jest oki

    Comment


    • #32
      z tego co zauwazylem to auto niedopala jakby na jakis baniak:. i teraz nie wiem czego jest to przyczyna swieczki zymienilem ale kable WN musze zmienic bo maja przebica jak ostatnio dotklaem glosicy od gory to mnie je...tzn delikatnie skopalo:] wiec wychodzi na to ze to wina niedopalania na jakis baniak bo czuc wyraznie za autem niedoapalona PB:/aleee wlasnie!! jeszcze jedno..bo po przejeechaniu jakiegos dlugiego odcnika auto znowu chodzi na ssaniu i jakby ma delikatnie falujace boroty ale po chwili wraca do normy:/ Krokowiec??
      Last edited by Gość; 12-06-2009, 07:31.

      Comment


      • #33
        Tak krokowiec, przeczysc i przestana falowac obroty.

        Jesli na baniak nie pali jeden to zobacz kopułke i palce.
        Zobacz na ktory nie dziala.
        Słabszy jest?

        Comment


        • #34
          no wlasnie nie wiem czy slabszy bo odkad ja mam to tak idzie kiepskawo ale wydaje mi sie ze idzie jak nieco zamulony jednak...nie do konca wydaje mi sie zeby szedl tak jak ma isc zajme sie tym jutro i napisze dokladnie co i jak ale kable dopoeiro w nast tyg bede mial:/

          Comment


          • #35
            Po czym stwierdziles ze zamulony jest?
            Jezdzisz delikatnie? Przykrec go do 4-5tys to wtedy moc poczujesz.

            Comment


            • #36
              jak jade na 2 30km naciskam do konca to łooo troche nie teges idzie jak powinienen:/ a teraz inna bajka...stoi na luzie daje 2 tys obr trzymam to i co chwile oborty jakby spadaja i wracaja i slychac taakie pyk pyk w tlumiki delikatne bardzo,,

              Comment


              • #37
                jak delikatnie to może wydech dziurawy

                Comment


                • #38
                  nie dziurawy bo wtedy traci obroty nieco w dol wiec watpie zeby tlumik to byl....

                  Comment


                  • #39
                    A wymieniles wszystkie filtry?

                    Comment


                    • #40
                      tak wszystkie wymieniopone a mam pytanie ktos wymienial juz moze uszczelniacze zaworów?? trzeba pozniej przeprowadzic jkakas regulacje luzów zaworowych??

                      Comment


                      • #41
                        Wiecie co koledzy miałem kiedyś podobny problem z moją "starą" Hanią IV gen D15B2 okazało się że na jednym gangu mam za mocno spasowany zawór praktycznie bez luzu że nie domykało go do końca , po regulacji nie to auto . nic pewnego ,że to samo jest u ciebie ale sprawdzić warto.

                        Comment


                        • #42
                          ja chyba jednak zrobie wszystko co trzeba po kolei...uszczelka pod glowica, wymiana pierscieni i uszczelniacze zaworowe rozrzad byl juz robiony cos jeszcze zrobic przy okazji?? aha uszczelka pod klawiatura wymieniona i pod ssacym tez wiec co jeszcze warto zrobic przy okazji takiej rozbiorki??

                          Comment


                          • #43
                            witam.I jak pozbyliscie sie tego duszenia,bo ja nie i nadal nie wiem w czym tkwi problem z moja honda.Pomozcie!Wymienilem filtr paliwa ostatnio i to samo sie dzieje.Dusi sie i leci bialy dym.A skad sie bierze ten bialy dym?Wyglada jak by sie woda przepala,moze wode mam w zbiorniku?jest taka mozliwosc ze katalizator moze byc przypchany ?Pomozcie

                            A dodam jeszcze ze zauwazylem ze to duszenie dzieje sie na rozgrzanym silniku.Kiedy auto rano odpalam jest wszystko wporzadku,ale po przejechaniu paru km kiedy sie rozgrzeje,gasze go i chac ponownie odpalic dzieje sie to samo.Jak Wy rozwiazaliscie ten problem ???
                            Last edited by BeatleJohn; 21-06-2009, 15:12.

                            Comment


                            • #44
                              powiem ci tak...duszenie juz rozwiazalem jak to w benzynce bywa to kable WN i nowe swiece rozwiazaly sprawe a co do dymienia...no coz...to roznie bywa bo jest kilka opcjio albbo uszczelniacze zaworowe albo ewentualnie pierscienie

                              Comment


                              • #45
                                Miałeś remont silnika. Nie wiem czy to możliwe, żeby mechanik założył starą uszczelkę pod głowicą? Chyba nie. Orientujesz się?

                                Comment

                                Working...
                                X