Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana uszczelki pod głowicą D15B3 Mini me

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wczoraj trochę pojeździłem. Na początku po złożeniu wszystkiego odpaliłem silnik, rozgrzał się i go zgasiłem żeby się wystudził.. po jakiejś godzince pojechałem się przejechać, na początku delikatnie a później kilka razy pod 6500 obrotów i jak skończyłem jazdę to po otwarciu maski w końcu miłe zaskoczenie.. zero wody ze zbiorniczka, płyn utrzymuje się na kresce Max i tłumik jest suchy.
    Dzięki za dobre rady panowie.
    Teraz będzie trzeba skontaktować się z Merfi'm z Poznania na regulacje całego zestawu.
    Jeszcze jedno pytanko przy okazji, czy kąt wyprzedzenia zapłonu można ustawić z poziomu ECU czy tylko za pomocą regulowanego wałka bądź aparatu zapłonowego?

    Comment


    • #17
      Ręcznie aparatem zapłonowym i lampą

      Comment


      • #18
        I jednym i drugim możesz przy przerobionym ECU.

        Comment

        Working...
        X