Witam, założyłem nowy temat ponieważ nie mogłem znaleźć podobnego przypadku na forum.
Więc tak, w tym tygodniu oddaję moją głowicę z silnika D16Y8 na planowanie, szczelność i wymycie, wiem że jak zabiorą mi trochę tej głowicy to kompresja się też zwiększy a nie chce żeby rozsadziło mi silnik.
Pytanie do was. Jaką uszczelkę zastosować przy wymianie (przypominam że blok jest z D15B3) i jak to zrobić poprawnie żeby wszystko grało jak należy.
Jakie śruby użyć, czy można stare czy lepiej kupić nowe?
Czym dokładnie wyczyścić gładź bloku silnika?
I czy dokręcać głowicę z delikatnie większym momentem czy zostawić fabrycznie rekomendowany przez producenta.
Spotkałem się też z kilkoma opiniami na temat miedzianego spray'u żeby delikatnie psiknąć uszczelkę przed nałożeniem ale nie wiem co o tym sądzić, wydaje mi się to zbędne ale chcę się dowiedzieć co wy forumowicze myślicie o tym.]
Pozdrawiam
Więc tak, w tym tygodniu oddaję moją głowicę z silnika D16Y8 na planowanie, szczelność i wymycie, wiem że jak zabiorą mi trochę tej głowicy to kompresja się też zwiększy a nie chce żeby rozsadziło mi silnik.
Pytanie do was. Jaką uszczelkę zastosować przy wymianie (przypominam że blok jest z D15B3) i jak to zrobić poprawnie żeby wszystko grało jak należy.
Jakie śruby użyć, czy można stare czy lepiej kupić nowe?
Czym dokładnie wyczyścić gładź bloku silnika?
I czy dokręcać głowicę z delikatnie większym momentem czy zostawić fabrycznie rekomendowany przez producenta.
Spotkałem się też z kilkoma opiniami na temat miedzianego spray'u żeby delikatnie psiknąć uszczelkę przed nałożeniem ale nie wiem co o tym sądzić, wydaje mi się to zbędne ale chcę się dowiedzieć co wy forumowicze myślicie o tym.]
Pozdrawiam
Comment