Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic V 1.3 75KM D13B2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic V 1.3 75KM D13B2

    Witajcie!
    Jestem tu nowy, lecz bardzo potrzebuję waszej pomocy. Od dłuższego czasu moja Honda ma problemy z paleniem, przy ujemnej jak i dodatniej temperaturze z rana... Na początku myślałem, że winowajcą jest zatarta pompa paliwa, która została wymieniona i jakiś czas paliła ładnie na dotyk, ale potem znowu wróciła do starego ciężkiego odpalania. Prawdę mówiąc prędzej po mocnym hetaniu odpali na zimnym parowniku z gazu niż z beny, co mnie niesamowicie dziwi. Świece są dobre, kable były wymieniane niedawno(w zeszłym roku), tak samo jak kopułka razem z palcem. Samo świadczy o sobie to, że z gazu da radę odpalić - układ zapłonowy znakiem tego jest ok, więc gdzie szukać problemu? Bardzo was proszę o pomoc bo już nie mam siły, ani cierpliwości do tej hondy...

  • #2
    Musisz w tym gaźniku ustawić wszystko książkowo,a wtedy będzie działał idealnie.
    Nie mam manuala do tego,ale gdzieś na forum był.Możesz też przejść też na dpfi z d15b7 i bez strojenia pozamiatać na światłach

    Comment


    • #3
      Więc winowajcąa będzie gaźnik? To pewne?

      Comment


      • #4
        Jeśli jesteś pewien pompki to zostaje gaźnik.
        Ssanie się zamyka,paliwo z pompy przyśpieszenia dozuje przed odpaleniem ,desze nie są poprzytykane,osadów na dnie komory i w kanałach nie ma ?

        Comment


        • #5
          Przez chwilę chodziło ładnie, a potem coś się znowu zepsuło, co do pompki jestem pewien, bo na ciepłym ładnie pali, tylko na zimnym jest ten problem...

          Comment


          • #6
            Jak silnik był palony to pompke mozesz wyjąć a i tak odpali bo ma pełna komore plywakową.Problem się zaczyna jak na rozgrzanym wylączonym aucie gaźnik zaczyna odparowywać bene z komory a nieszczelna pompka pozwoli na cofanie sie paliwa do zbiornika.Rano przychodzisz ,w gaźniku jest za niski stan zeby odpalic a przewody paliwowe puste.Problem w tym ze pompka bez paliwa mieląca powietrze nie jest w stanie wytworzyc podciśnienia które zaciagnie paliwo z najniższego punktu w aucie,czyli zbiornika,a jeśli już to zajmuje jej to duzo czasu.

            Comment


            • #7
              Czyli regulacja gaźnika powinna pomóc?

              Comment


              • #8
                Jeśli jestes pewien tej pompy to nie tylko regulacja,ale weryfikacja wszystkiego w gaźniku.
                Tam wszystko ma swoje duze znaczenie,od poziomu w komorze począwszy a na szczelności wszystkiego skończywszy.

                Comment


                • #9
                  Pewien jestem, że łapie lewe powietrze od niedawna, bo kawałek sie ukruszył, nie wiem jakim cudem, bo zawsze wszystko było zadbane...

                  Comment


                  • #10
                    W którym miejscu?

                    Comment


                    • #11
                      Jedna ze śrubek mocujących tę kratkę do filtra powietrza puściła z kawałkiem gaźnika. Mam zamiar to skleić, ale chwilowo nie mam czasu. Na benzynie jechał dobrze, ale na gazie max 90 km/h.

                      Comment


                      • #12
                        Gaźnik jest ze znalu,to materiał nie do sklejenia. musisz znaleźć inny sposób niż klejenie.
                        Poza tym to i tak nie wpływa na pracę gaźnika,ma wpływ jedynie na przepływ w mikserze i gazu masz b. ubogo.
                        Jak będziesz jeździł na takiej mieszance gazowej to powypalasz zawory.
                        Próbowałeś przed odpaleniem ruszyć kilka razy pedałem gazu?
                        Ruszając elementem 7 powinieneś zauważyć w gardzieli podawany bezpośrednio dowtrysk paliwa,jeśli go tam rano nie ma to znaczy że bena cofa się do zbiornika a komora jest pusta.
                        264fc7406e42c79f2aeb34f0e7d41e0c-1056x527.jpg
                        To naciska na tzw pompkę przyśpieszenia 9,któradziała przy każdym dodaniu gazu. Co prawda jest ona do tego żeby chwilowo wzbogacić mieszankę,ale można się nią posiłkować awaryjnie podczas odpalania podpompowując paliwo pedałem.
                        Last edited by m26; 01-02-2018, 10:07.

                        Comment


                        • #13
                          Problem w tym, że jak dawałem gazu to z miejsca się zalewał, bo to pompa mechaniczna jest. Mam możliwość zakupu tego gaźnika za 60 zł, brać?

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez Indyk96 Zobacz posta
                            Problem w tym, że jak dawałem gazu to z miejsca się zalewał, bo to pompa mechaniczna jest.
                            Napisałeś cos dla mnie niezrozumiałego.Pompa paliwa a pomka przyśpieszenia to dwie inne pompy,ani jedna ani druga nie moze spowodować zalewania,chyba ze na zgaszonym ruszysz gazem ze 30 razy.Pompa paliwowa podaje na gaźnik tylko tyle ile jest w stanie spalić silnik,bo w przeciwnym razie pływak 3 zamyka zawór 2 i poziom w komorze plywaka przestaje wzrastać jak w spłuczce.Nadmiar wraca do zbiornika trzecim przewodem wychodzącym z pompy.
                            Gaźnik połamany należy wymienić więc kupuj.

                            Comment


                            • #15
                              no własnie jak przy odpalaniu dociskałem gaz to mi zalewał, czuć było bardzo benzynę i nie dało rady odpalić. Mam klej dwuskładnikowy, tymczasowo tez nie da rady skleić?

                              Comment

                              Working...
                              X