Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic Vgen 1.3 16v 75km - nie odpala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wiem jak było w 126p. Jak były luzy to iskra się gubiła. Ale jak jest w Hani to niech się wypowie ktoś mądrzejszy ode mnie
    sigpic
    Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
    Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

    Comment


    • #17
      hmm, zobaczymy jak przyjdzie aparat zapłonowy boo zamówiłem i zobacze czy on ma luzy i skocze go wmontować. pozdrawiam

      Comment


      • #18
        chłopaki, dodam jeszcze bo zapomniałem, wcześniej miałem taki mały problem, że jak stałem na postoju, i skrecałem kierownicą to spadała z obrotów, z 900 na mniej (ale nie gasła ) to może być coś przyczyną że teraz mi nie chce wgl odpalać ?

        Comment


        • #19
          nie to normalne że pompa od wspomagania obciąża silnik
          samo sprzęgiełko ma luz na ośce -kołku aparatu , ale ośka nie powinna mieć luzu na łożyskach
          jak wygląda palec i kopułka aparatu , nie jest uszkodzona
          Last edited by wiesko126; 25-10-2014, 13:28.
          sigpic moje autko D16W4VTEC
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

          Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


          https://www.youtube.com/my_videos?o=U

          Comment


          • #20
            a to git, bo myslalem ze mialo to jakis wplyt na to ze mi padla hania, tzn luz jest na tym co kolega wyzej na zdjeciu zaznaczyl, lata na boki, a oska w srodku aparatu nie ma lusu siedzi sztywno ladnie kopulke sprawdzalem, przeczyscilem, a palec tez wyglada dobrze.

            Comment


            • #21
              ziomeczki moje kochane :d hania żyje ! wymieniłem wcześniej cewke nic nie dało, wsadziłem aparat zapłonowy i obstawiam że moduł był padnięty, tylko teraz jest tak że czsami nierówne obroty ma, czy to wina że źle ustawiony zapłon? odpala od strzała to zaznaczę

              Comment


              • #22
                Za nierowne obroty odpowiada silnik krokowy, oczywiscie na biegu jalowym.

                Comment

                Working...
                X