Witam jestem nowym forumowiczem. Nie znalazłem tematu o podobnym problemie więc piszę. Silnik D15B2 przestał palić na jeden cylinder ale tylko na wolnych obrotach. Sprawdzenie świec, przewodów, aparatu zapłonowego, stopnia sprężania. Wszystko OK. Mechanik diagnozuje problem z zaworami. Regeneracja głowicy w sprawdzonym zakładzie tj. uszczelniacze, gniazda zaworów planowanie. Po zmontowaniu silnika przez mechanika jest jeszcze gorzej. Silnik nie pali już na dwa cylindry do 2,5 tyś. Powyżej tych obrotów jak silnik ciągnie jest ok. Poza tym przy zimnym rozruchu kopci aż siwo. Po rozgrzaniu jest ok. Mechanik umył ręce po zainkasowaniu za robotę i stwierdził, że nie wie co mu jest. Na sugestię, że wpędził mnie w koszty jeszcze na mnie naskoczył, więc zabrałem mu auto i nie chcę go znać. Wtopiłem 9 stów za zepsucie auta ale najgorsze, że nie wiem gdzie mam szukać przyczyny defektu.
Poradźcie co dalej.
Poradźcie co dalej.
Comment