Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik zyje dopiero od 3,5 tys obrotow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silnik zyje dopiero od 3,5 tys obrotow

    Witam. Przepraszam jeśli juz ten temat byl ale nie znalazlem... Co jest mojej hondzi ze kopyto ma dopiero po przekroczeniu 3,5 tys obrotów.?? Mam instalacje lpg i na gazie i benzynce jest to samo. Mój civic to V gen. 1.5 98km.

  • #2
    Taka juz charakterystyka silnika. Wszystkie Hondy z silnikami benzynowymi tak maja.

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #3
      To zalezy jeszcze jak duza jest roznica w tym zyje/nie zyje. Duzo zalezy tez jaka jest instalacja - sekwencja czy mikserowa. jak jest mikserowa to prawdopodobnie mikser zaniza nieco srednice dolotu i dlatego auto zaczyna lepiej ciagnac na wyzszych obrotach.

      Zawsze sa jeszcze inne mozliwe przyczyny - filtr powietrza, paliw, mozesz profilaktycznie zresetowac komputer.

      Ale ogolnie to zgodze sie z przedmowca, Hanny wyraznie chetniej rozrabiaja powyzej 3 - 3,5 tys. obrotow.
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #4
        Dolacze swoje trzy grosze, mam podobna przypadlosc tyle ze u mnie zauwazylem ze ciagnie do 3 - 3,5 tys. obrotow. Powzej mam wrazenie ze silnik bardziej wyje niz jedzie. Ogolnie rzadko go krece wysoko ale jesli juz, to takie wlasnie wnioski.

        Auto z 95r. wiec tlumacze sobie ze ma prawo nie miec juz pelni swoich fabrycznych mozliwosci. Mam racje?

        Comment


        • #5
          Ciężko mi jest się w tej kwestii wypowiadać bo nie miałem okazji przejechać się bliźniaczym D14 i porównać. A mój ma mikser w dolocie i na 100% nie ma tych 90KM obecnie.

          Ale chyba jest coś takiego żę jest lekka dziura między 3 a 4 tys. a potem do konca już leci.
          The 1st. - EJ9
          The 2nd. - ES7
          The 3rd. - FD7
          The 4th. - CU2
          ------------------------------------------------------------------

          ------------------------------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Ins. Gadzet Zobacz posta
            zauwazylem ze ciagnie do 3 - 3,5 tys. obrotow. Powzej mam wrazenie ze silnik bardziej wyje niz jedzie.
            Sprzęgło masz dobre?

            Comment


            • #7
              Tzn czy dobre, bierze tuz nad podloga, ale biegi wchodza z oporem. Przy testach nap 3 bieg reczny i jazda - gasnie. Takze czy dobre, i tak i nie ?

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez Ins. Gadzet Zobacz posta
                ale biegi wchodza z oporem.
                Sprawdź czy nie jest zapowietrzone a najlepiej wymień płyn w pompie wspomagania.
                Jesli na benzynie nie ciągnie powyżej 3 tysięcy to niewątpliwie nie jest prawidłowa sytuacja.
                Na gazie również nie ale to może być wtedy kwestia instalacji i samego zasilania.
                Jednak tak jak zauważył Joe zacznij od sprzęgła. Biegi nie powinny wchodzić z oporem a samochód przestawać jechać przy 3,5 tysiąca obrotów.

                Comment


                • #9
                  Dzieki panowie, odpowietrze sprzeglo i bede obserwowal.

                  Comment


                  • #10
                    Wiesz, miałem taką sytuację że sprzęgło było na końcu swojego życia i takie objawy odczuwałem. Ślizgało się jak się dało po gazie porządnie czyli sytuacja opisywana przez Ciebie - przy wyższych obrotach nie jedzie.

                    Comment


                    • #11
                      No ok, w takim razie jesli po odpowietrzeniu nie bedzie poprawy to "w ciemno" wymieniac sprzeglo, czy jest sens szukac przyczyn gdzie indziej?

                      Comment


                      • #12
                        Ja Ci gwarancji 100% nie dam tym bardziej że Twojego auta na oczy nie widziałem nie mówiąc już o jeździe. Podpowiadam tylko co może być przyczyną.
                        Last edited by Gość; 31-01-2014, 16:24.

                        Comment


                        • #13
                          Koledzy ja juz chyba wszystko sprawdzalem... Sprzeglo jest nowe... Moze i naprawdę to taka istota tego silnika... Dziekuje za wszystkie odpowiedzi..

                          Comment

                          Working...
                          X