Witam. Przepraszam jeśli juz ten temat byl ale nie znalazlem... Co jest mojej hondzi ze kopyto ma dopiero po przekroczeniu 3,5 tys obrotów.?? Mam instalacje lpg i na gazie i benzynce jest to samo. Mój civic to V gen. 1.5 98km.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Silnik zyje dopiero od 3,5 tys obrotow
Collapse
X
-
-
To zalezy jeszcze jak duza jest roznica w tym zyje/nie zyje. Duzo zalezy tez jaka jest instalacja - sekwencja czy mikserowa. jak jest mikserowa to prawdopodobnie mikser zaniza nieco srednice dolotu i dlatego auto zaczyna lepiej ciagnac na wyzszych obrotach.
Zawsze sa jeszcze inne mozliwe przyczyny - filtr powietrza, paliw, mozesz profilaktycznie zresetowac komputer.
Ale ogolnie to zgodze sie z przedmowca, Hanny wyraznie chetniej rozrabiaja powyzej 3 - 3,5 tys. obrotow.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Dolacze swoje trzy grosze, mam podobna przypadlosc tyle ze u mnie zauwazylem ze ciagnie do 3 - 3,5 tys. obrotow. Powzej mam wrazenie ze silnik bardziej wyje niz jedzie. Ogolnie rzadko go krece wysoko ale jesli juz, to takie wlasnie wnioski.
Auto z 95r. wiec tlumacze sobie ze ma prawo nie miec juz pelni swoich fabrycznych mozliwosci. Mam racje?
Comment
-
Ciężko mi jest się w tej kwestii wypowiadać bo nie miałem okazji przejechać się bliźniaczym D14 i porównać. A mój ma mikser w dolocie i na 100% nie ma tych 90KM obecnie.
Ale chyba jest coś takiego żę jest lekka dziura między 3 a 4 tys. a potem do konca już leci.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Zamieszczone przez Ins. Gadzet Zobacz postazauwazylem ze ciagnie do 3 - 3,5 tys. obrotow. Powzej mam wrazenie ze silnik bardziej wyje niz jedzie.
Comment
-
Zamieszczone przez Ins. Gadzet Zobacz postaale biegi wchodza z oporem.
Jesli na benzynie nie ciągnie powyżej 3 tysięcy to niewątpliwie nie jest prawidłowa sytuacja.
Na gazie również nie ale to może być wtedy kwestia instalacji i samego zasilania.
Jednak tak jak zauważył Joe zacznij od sprzęgła. Biegi nie powinny wchodzić z oporem a samochód przestawać jechać przy 3,5 tysiąca obrotów.
Comment
Comment