WITAM.
Mam Hondę z silnikiem D13B2 z odblokowaną drugą przepustnicą. Problem polega na tym że Hania ma wysokie obroty,jak się na grzeje to spadają ale gdy wentylator się włącza to obroty znowu się zwiększają .Obroty to mniej więcej 3000-3500 nie wiem bo nie mam obrotomierza.zrobiłem jeden myk żeby zmniejszyć obroty ,jest wężyk który jest doprowadzony do obudowy filtra ,który ssie powietrze .Wężyk znajduje się pod obudową i jest podłączony do rurki w obudowie filtra.Zatkałem go i jest super Hania ma wolne obroty,ale gdy Hania jest zimna i odpalam to też ma wolne obroty tak jak by była już nagrzana.
Moje pytanie jest takie: w czym tkwi problem,czy taki zabieg jak wykonałem z wężykiem jest ok.
proszę was o info.
Mam Hondę z silnikiem D13B2 z odblokowaną drugą przepustnicą. Problem polega na tym że Hania ma wysokie obroty,jak się na grzeje to spadają ale gdy wentylator się włącza to obroty znowu się zwiększają .Obroty to mniej więcej 3000-3500 nie wiem bo nie mam obrotomierza.zrobiłem jeden myk żeby zmniejszyć obroty ,jest wężyk który jest doprowadzony do obudowy filtra ,który ssie powietrze .Wężyk znajduje się pod obudową i jest podłączony do rurki w obudowie filtra.Zatkałem go i jest super Hania ma wolne obroty,ale gdy Hania jest zimna i odpalam to też ma wolne obroty tak jak by była już nagrzana.
Moje pytanie jest takie: w czym tkwi problem,czy taki zabieg jak wykonałem z wężykiem jest ok.
proszę was o info.
Comment