Witam!
Niestety kolejny problem z moim EG8 d15b2, a mianowicie zaczęło sie od wysokiego spalania ponad 10 na 100 niektórzy piszą ze to normalne w zimowych warunkach , ale w poprzednia zime tak nie było, auto jest dławione, szarpie i muli, samochód jeździ całe życie na pb żadnych lpg. W samochodzie były wymieniana palec kopulka i filtra paliwa nic nie pomogła, po zrobieniu samodiagnostyki nie wystąpił żaden błąd. Znajomy mechanik mi mówi że to na pewno cewka. I tutaj pytanie czy to może być właśnie to jak sprawdzić czy poprawnie działa? dodam że samochód pali ale za pierwszym razem jak pompka pociągnie to nie odpala lub gaśnie za drugim jest ok. Gdy jest mało paliwa po odpaleni faluje i chce zgasnąć. Proszę o wasze sugestie co do mojego problemu
Niestety kolejny problem z moim EG8 d15b2, a mianowicie zaczęło sie od wysokiego spalania ponad 10 na 100 niektórzy piszą ze to normalne w zimowych warunkach , ale w poprzednia zime tak nie było, auto jest dławione, szarpie i muli, samochód jeździ całe życie na pb żadnych lpg. W samochodzie były wymieniana palec kopulka i filtra paliwa nic nie pomogła, po zrobieniu samodiagnostyki nie wystąpił żaden błąd. Znajomy mechanik mi mówi że to na pewno cewka. I tutaj pytanie czy to może być właśnie to jak sprawdzić czy poprawnie działa? dodam że samochód pali ale za pierwszym razem jak pompka pociągnie to nie odpala lub gaśnie za drugim jest ok. Gdy jest mało paliwa po odpaleni faluje i chce zgasnąć. Proszę o wasze sugestie co do mojego problemu
Comment