Witam!
Mam hanie z silnikiem D16Z6 szkoda mi ją sprzedawać albo robić swapa więc nastawiłem się już na remont.
Remont z racji takiej, że potrafi spić już więcej niż 1.5l oleju a w dodatku na zimnym silniku potrafi się nim zakrztusić i momentalnie gaśnie, bądź na chwile spadają jej gwałtownie obroty.
Mam zamiar wymienić tłoki na nad wymiar 0.5 firmy Arco + oczywiście szlif cylindrów, wraz z uszczelkami pod zaworami i simeringami na wale.
Robiąc to zabrać się za coś jeszcze "przy okazji"?
Co mógłbym dodatkowo zrobić by podnieść jej moc?
Dla informacji podam, że swap z racji ceny remontu (ok 1500zł) nie opłaca się, ponieważ skazany jestem na to autko przez kolejne kilka lat.
pozdrawiam
Mam hanie z silnikiem D16Z6 szkoda mi ją sprzedawać albo robić swapa więc nastawiłem się już na remont.
Remont z racji takiej, że potrafi spić już więcej niż 1.5l oleju a w dodatku na zimnym silniku potrafi się nim zakrztusić i momentalnie gaśnie, bądź na chwile spadają jej gwałtownie obroty.
Mam zamiar wymienić tłoki na nad wymiar 0.5 firmy Arco + oczywiście szlif cylindrów, wraz z uszczelkami pod zaworami i simeringami na wale.
Robiąc to zabrać się za coś jeszcze "przy okazji"?
Co mógłbym dodatkowo zrobić by podnieść jej moc?
Dla informacji podam, że swap z racji ceny remontu (ok 1500zł) nie opłaca się, ponieważ skazany jestem na to autko przez kolejne kilka lat.
pozdrawiam

Comment