Witam.
W moim D13B2 rura dolotu kończy się tak jak widać na tym zdjęciu:
A w niektórych D13B2 jest przedłużenie tej rury, tak jak tu:
Niektórzy mają wlot w dziurze błotnika, a niektórzy robią to przez dziurę w zderzaku.
1. Czy dolot pokazany na drugim zdjęciu jest seryjny, czy przełożony np. od D15B2?
2. Rozumiem, że robione jest to po to, aby dostawało się więcej zimnego powietrza. Skoro u mnie układ dolotowy łapie ciepłe powietrze z silnika, jakie są tego objawy? Słabsze osiągi?
3. Jeżeli chciałbym zainstalować sobie przedłużenie dolotu, to jak rozwiązać problem, że po drodze zagradza drogę reduktor od gazu? Chyba nie za bardzo jest gdzie go przenieść.
W moim D13B2 rura dolotu kończy się tak jak widać na tym zdjęciu:
A w niektórych D13B2 jest przedłużenie tej rury, tak jak tu:
Niektórzy mają wlot w dziurze błotnika, a niektórzy robią to przez dziurę w zderzaku.
1. Czy dolot pokazany na drugim zdjęciu jest seryjny, czy przełożony np. od D15B2?
2. Rozumiem, że robione jest to po to, aby dostawało się więcej zimnego powietrza. Skoro u mnie układ dolotowy łapie ciepłe powietrze z silnika, jakie są tego objawy? Słabsze osiągi?
3. Jeżeli chciałbym zainstalować sobie przedłużenie dolotu, to jak rozwiązać problem, że po drodze zagradza drogę reduktor od gazu? Chyba nie za bardzo jest gdzie go przenieść.
Comment