Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zgasło podczas jazdy i nie chce palić. Nie kręci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgasło podczas jazdy i nie chce palić. Nie kręci

    Witam. Wczoraj kupiłem Civiczka 1,5 w sedanie z 93r, i już dzisiaj musiałem ją holować.

    Opiszę po kolei. Zjeżdżając z autostrady przy prędkości ~60km/h zgasł mi silnik. Zjechałem na bok, próbowałem odpalić i nic, nie kręci nawet. Okazało się, że temperatura jest na MAX (mój błąd, że nie zauważyłem tego wcześniej). Jadąc wcześniej po wybojach, przewód płynu do chłodnicy wypadł (trzymał się na kawałku starego drutu) i wylał mi całą zawartość zbiorniczka na silnik. Założyłem przewód, dolałem płynu, poczekałem aż temperatura spadnie i próbowałem odpalić, jednak nic z tego. W ogóle nie kręci. Auto zaholowałem pod dom i po 8h znowu podjąłem próby pobudzenia Hondy. To samo, nie kręci.

    Podczas holowania zapalił na chwilę dwa razy.

    Co możecie mi poradzić? Pierwszy kontakt z Civiciem okazał się niezbyt przyjemny.

    Jako ciekawostkę dodam, że przyjechał po mnie ojciec (Honda Concerto), by mi pomóc. Postanowił pojechać po linkę, jednak udało mu się tylko ruszyć. Urwana półośka. I tak, w tym samym miejscu dwie Hondy stały na boku niesprawne!!! A jakby tego było mało, kilka godzin wcześniej Ibiza IV od szwagra zaczęła tracić moc i też ma jakiś kłopot. Fatum? 3 samochody w jedno popołudnie, a dwa w jednym miejscu.
    Last edited by Mosciak; 20-05-2011, 00:00.

  • #2
    Jak na moje oko to jak przeorałeś bez płynu autko to go po prostu przegrzałeś i zatarłeś. Chyba na dobry początek szykuje ci się grubszy remont.
    Zarabiaj w internecie!!!!

    Comment


    • #3
      Czyli co? Cały silnik do wymiany? Jaki to jest koszt z robocizną?

      Comment


      • #4
        Zależy co chcesz możesz ten remontować ale dość duże koszty i dużo roboty ale wiesz że masz nowe. Albo kupić inny silnik na allegro w przedziale od 500 do 1000zł spokojnie coś kupisz i przełożyć jeśli się trochę orientujesz to możesz to zrobić sam a jeśli chcesz do mechanika to nie wiem ile taka usługa by kosztowała może ktoś się wypowie.
        Zarabiaj w internecie!!!!

        Comment


        • #5
          za przełożenie samego silnika kasują około 200-300 pln

          Comment


          • #6
            A czy to, że mam go w gazie nie przeszkadza?

            Comment


            • #7
              Przed kupnem silnika upawnił bym się czy oby napewno ten się zatarł... zaprowadz auto do mechanika niech obada sprawe... co samemu mozesz zrobić hmmm. jak przegrecasz kluczyk na zapłon to słychac cyk i wysuniecie bendiksa

              Comment


              • #8
                chyba zatarty, załóż kluczna koło pasowe wału i spróbuj obrócic w lewo bo jesli jest zatarty to odkrecisz srube i nic sie nie stanie, bo jesli bedziesz krecił w prawo i bedzie zatarty to mozesz ja urwac( choc wątpie taka srube urwac ale lepiej na zimne dmuchac)

                Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                Comment


                • #9
                  Co się okazało, poszedł pasek rozrządu i uszczelka pod głowicą...

                  Comment


                  • #10
                    to silnik do wymiany?? czy nic sie nie stało??

                    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                    Comment


                    • #11
                      miałem kiedyś podobny problem z tym ze rozszczepiło mi się kółko na wałku rozrządu powiem tak taniej na 100 % kupić 2 głowicę ( w razie czego mam jedną na stanie ) ale na twoim miejscu poszukałbym 2 silnika b2 jest ogólnie dostępny z racji tego że wszyscy wyrzucają dla b serii ...najlepiej gdybyś dostał coś co chodziło z automatem ...
                      jesli chcesz remontować szykuj 2 głowicę cena min 200 zł upg pompa wodna pasek rozrządu napinacz paska ,płyny+ robocizna = kupa kasy u mnie 3 lata temu wyszło ok 1,5 tyś zł ( będziesz miał za to 3 silniki a 2 w dobrym stanie na 100%) nie wiadomo w jakim stanie jest dół silnika ale jeśli się przegrzał to raczej słabym ...
                      VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

                      "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
                      powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
                      Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

                      Soichiro Honda - Honda Corporation

                      Comment


                      • #12
                        OK. Jestem po wymianie rozrządu, oleju, uszczelki pod głowicą i po jej planowaniu. Mój budżet został uszczuplony o 1500zł, ale autko chodzi.

                        Mam też pytanie. Po przejechaniu 50km, ojciec odkręcił korek wlewu oleju, a ten zaczął rzygać na wszystkie strony. Twierdzi, że silnik do remontu. Odpalił swoje concerto, a tam po zdjęciu korka minimalnie chlapie na wysokich obrotach, z tym, że silnik zimny. Pytałem mechanika, to się zaczął śmiać i mówi, że tak musi być, bo to jest jedyne smarowanie.

                        Jak to zatem jest z tym rzyganiem?

                        Comment


                        • #13
                          cos tam bedzie chlapał bo mi przez 150km wywaliło 2 litry oleju, gorzej jak bedzie cisnienie szło

                          Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                          Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez Mosciak Zobacz posta
                            Założyłem przewód, dolałem płynu, poczekałem aż temperatura spadnie i próbowałem odpalić
                            Kolego, tak na przyszłość: płynu chłodzącego dolewać dopiero po ostygnięciu silnika, bo inaczej może się skończyć nawet pęknięciem kadłuba :/

                            Comment


                            • #15
                              jeszcze jedno jesli mechanik twierdzi ze przez chlapanie na głowicy jest jedyne smarownia to jest głupi jak but bo miedzy 2 a 3 cylindrem w bloku idzie magistrala olejowa która doprowadza olej az do osi dzwigni zaworów takze niech nie wali farmazonów

                              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                              Comment

                              Working...
                              X