Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wysokie obroty po odpaleniu auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • wysokie obroty po odpaleniu auta

    witam wszystkich , w niedziele kupiłam sobie hondę civic z 94 roku chyba z silnikiem 1,3 , nie było mnie stać na drogi egzemplarz , kupiłam taki który jeździ a sukcesywnie będę w nim uzupełniać brak i wady, auto oczywiście oddam do mechanika ale nie chce by mi wciskał ciemnotę i proszę o poradę co to może być , jak auto trochę postoi to jak je odpalam to pracuje na bardzo wysokich obrotach i dopiero po minucie dwóch jak dodam lekko gazu auto pracuje normalnie a obroty są niskie

  • #2
    Jak odpalisz to an początku silnik chodzi na ssaniu to obroty rzędu 1500 są prawidłowe, jak nagrzeje się silnik to obroty na biegu jałowym powinny wynosić 750 +/- 100 obr na min.

    Comment


    • #3
      jak odpale oborty sa wiele wyższe niż te 1500 nie mam obortomierza ale sa duże

      wyczytałam w szukajce ze moze to jakis silnik krokowy ale nie wiem gdzie to jest , jak by ktos mogł mi to wytlumaczyć gdzie to jest i jak sie wyciąga to poprosze brata moze to przeczysci

      wyczytałam też ze sa jakieś srubki do regulacji ale wszystkie fotki już sie nie wyswietlają z tych starych tematów i nie widze które to
      Last edited by pain; 17-05-2011, 22:28.

      Comment


      • #4
        Ale skoro po chwili są normalne to co chcesz regulować i po co czyścić ? gdyby cały czas były za wysokie to inna bajka

        Comment


        • #5
          wg mnie to nie ważna jakie ma obroty na ssaniu bo to nie ważne, ważne zeby na tych obrotach miał moc, nie dusił sie i zeby dało sie ruszyc, po to mniej wiecej jest ssanie, bo silnik zimny przy małej dawce paliwa nie bedzie chodził tak jak ciepły, takze kwestie tych 1500 obr bym zostawił bo moze byc to wiecej ale skoro obroty spadaja to masz wszystko ok

          Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
          Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

          Comment


          • #6
            dokładnie jak poprzednik pisze, wszystko masz w normie, jesli po minucie, dwoch obroty spadają to jest ok, nie warto grzebać bo można coś poknocić
            Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

            Comment


            • #7
              a co jeśli obroty siegają nawet do 4000 i nie trwa to minute tylko cos kolo 3-5? i tak sie dzieje tylko na zimnym silniku

              Comment


              • #8
                Masz tam gaźnik, prawda? Można go podregulować.

                Comment


                • #9
                  masz tam system regulacji biegu jałowego który podczas nagrzewania się płynu w ukł chłodzenia reguluje obroty i docelowo mają mieć w okolicach 750-800 obr/ min. skoro twierdzisz że masz bardzo wysokie obroty i pożniej spadają to nie jest to normalne i nie piszcie że po co grzebać skoro można zepsuć. 3000-4000 tys. na zimnym silniku powodują szybkie jego zużywanie.

                  Comment


                  • #10
                    jesli sa ok 4 tys to nie jest normalne, nie wiem co to za motor co zawór FITV nie dopusciłby do 4 tys takze tu moze byc przyczyna w silniczku krokowym,

                    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                    Comment

                    Working...
                    X