witam wszystkich , w niedziele kupiłam sobie hondę civic z 94 roku chyba z silnikiem 1,3 , nie było mnie stać na drogi egzemplarz , kupiłam taki który jeździ a sukcesywnie będę w nim uzupełniać brak i wady, auto oczywiście oddam do mechanika ale nie chce by mi wciskał ciemnotę i proszę o poradę co to może być , jak auto trochę postoi to jak je odpalam to pracuje na bardzo wysokich obrotach i dopiero po minucie dwóch jak dodam lekko gazu auto pracuje normalnie a obroty są niskie
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
wysokie obroty po odpaleniu auta
Collapse
X
-
jak odpale oborty sa wiele wyższe niż te 1500 nie mam obortomierza ale sa duże
wyczytałam w szukajce ze moze to jakis silnik krokowy ale nie wiem gdzie to jest , jak by ktos mogł mi to wytlumaczyć gdzie to jest i jak sie wyciąga to poprosze brata moze to przeczysci
wyczytałam też ze sa jakieś srubki do regulacji ale wszystkie fotki już sie nie wyswietlają z tych starych tematów i nie widze które toLast edited by pain; 17-05-2011, 22:28.
Comment
-
wg mnie to nie ważna jakie ma obroty na ssaniu bo to nie ważne, ważne zeby na tych obrotach miał moc, nie dusił sie i zeby dało sie ruszyc, po to mniej wiecej jest ssanie, bo silnik zimny przy małej dawce paliwa nie bedzie chodził tak jak ciepły, takze kwestie tych 1500 obr bym zostawił bo moze byc to wiecej ale skoro obroty spadaja to masz wszystko ok
Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne
Comment
-
masz tam system regulacji biegu jałowego który podczas nagrzewania się płynu w ukł chłodzenia reguluje obroty i docelowo mają mieć w okolicach 750-800 obr/ min. skoro twierdzisz że masz bardzo wysokie obroty i pożniej spadają to nie jest to normalne i nie piszcie że po co grzebać skoro można zepsuć. 3000-4000 tys. na zimnym silniku powodują szybkie jego zużywanie.
Comment
-
jesli sa ok 4 tys to nie jest normalne, nie wiem co to za motor co zawór FITV nie dopusciłby do 4 tys takze tu moze byc przyczyna w silniczku krokowym,
Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne
Comment
Comment