Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ciepły silnik nie odpala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • ciepły silnik nie odpala

    dokładnie sprawa jest taka! gdy auto jest zagrzane i je zgaszę to nie odpalę go od razu tylko muszę poczekać ok 5-10min aż troszkę ostygnie i pali. Jak pytałem mechaników to jeden powiedział że to może być czujnik w aparacie zapłonowym a drugi że coś z modułem... Może ktoś miał podobny problem i wie jak zaradzić ?

  • #2
    Przelutuj przekaźnik pompy paliwa i będzie dobrze.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

    Comment


    • #3
      sory ale jestem całkiem świeży w tych sprawach... możesz tak dokładniej będę wdzięczny !

      Comment


      • #4
        wymontuj przekaźnik pompy paliwa (jest koło skrzynki bezpieczników pod kierownicą), zdejmij plastikową obudowę i przygrzej lutownicą każdy punkt z cyną na płytce.
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          nie przecze ze to nie przekaznik pompy ale ja nigdy osobicie tego nie miałe ale za to coś z aparatem moze sie dziac, moze byc moduł, moze byc cewka albo obie rzeczy na raz uwalone

          Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
          Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

          Comment


          • #6
            sebastaniec, nie wykluczam i aparatu ale przekaźnik jest częstą przyczyną takich objawów a przelutowanie go oprócz troszkę pracy nic nie kosztuje w przeciwieństwie do cewki czy modułu, dlatego warto spróbować
            Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

            Comment


            • #7
              pewnie ze tak tylko ze ja mając auto 6 lat nie miałem problemu z przekaznikiem ale za to 2 razy padł mi aparat tzn 2 racy cewka i moduł, kupa kasy bo raz kupiłem nowe czesci i powiedziałem ze juz nigdy nie kupie nowych bebechów

              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

              Comment


              • #8
                ok dzięki za informacje !

                Comment


                • #9
                  Mam podobny problem. Jak kupiłem auto to mechanik wymienił mi całą kopułkę, świece, kable, paluch i coś tam jeszcze... i było ok.
                  Niestety problem zaczyna się na nowo.. Auto z ciepłym silnikiem traci obroty i gaśnie, a w czasie jazdy na niskich obrotach czuć spadki mocy.
                  Jest to dość irytujące :/ Na szczęście na LPG wszystko jest jak należy i da się normalnie jeździć.
                  Chcę pozbyć się tej uciążliwości ale mam pytanie: Czy w d13b2 jest przekaźnik pompy paliwa ? Bowiem wyczytałem że nie ma go w silnikach 1,3 bo jest tam pompa mechaniczna ?!
                  Możecie mnie oświecić ? lub podsunąć inne możliwe przyczyny "choroby" auta ?

                  Comment


                  • #10
                    skoro na gazie jezdzi normalnie to nie wina iskry, filtr paliwa wymien, przekaznika nie ma bo jest pompka mechaniczna

                    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                    Comment


                    • #11
                      ok. filterek jest w drodze. Po świętach wymienie i dam znać co z tego wyszło.

                      Wielkie dzięki Sebastanlec. Zdaje się, że wymiana filtra paliwa pomogła. Pierwsza jazda po zmianie filterka i auto pięknie równo ciągnie na benzynie. Jak się coś zmieni to oczywiście będę pytał o radę
                      Jednak muszę przyznać, że wymiana filterka nie była taka prosta jakby się mogło wydawać.. Bez szlifierki się nie obyło :/ ..
                      W każdym razie auto wyleczone a dla Ciebie małe Piwo
                      Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
                      Last edited by rambo7; 14-07-2011, 13:50. Powód: edit

                      Comment


                      • #12
                        Witam. A ja mam trochę inny problem. Mianowicie rano jak jest w miarę chłodno to Hania odpala od razu jak silnik jest ciepły także, ale jest problem gdy auto stoi na pełnym słońcu (nie odpalone) przez 5-6 godzin to mam problem z odpaleniem (muszę dłużej kręcić). Co to może być? Czy coś poważnego się szykuje?

                        Comment


                        • #13
                          nic poważnego, wymień swieczki

                          Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                          Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                          Comment


                          • #14
                            sebastanlec (pytanie kieruję do Ciebie bo mi już pomogłeś w tym temacie, ale inni również mogą się wykazać ;P) mam problem ..
                            Wcześniej nakierowałeś mnie na filterek i wszystko było ok, jednak dziś znów auto dało mi o sobie znać.
                            Mianowicie - zmieniając bieg poczułem brak mocy i nagłe szarpnięcie (odpalił na biegu) wjeżdżając na posesję zgasł mi i nie mogłem go zapalić. Ani benzyna ani gaz. Objawy wręcz identyczne do poprzednich, jednak tym razem na obu paliwach. Podkreślę, że jechałem na benzynie gdy mi się przydusił a później zgasł :/.
                            Kilka dni temu gdy wracałem z pracy strzeliła mi chłodnica (ze starości), założyłem nową i mam wrażenie, że od tego czasu auto miało niższe obroty biegu jałowego, szczególnie na LPG ( wpadało w wibracje lecz nie gasło ), na benzynie nie wykazywało żadnych niepokojących objaw. Czy wymiana chłodnicy może mieć z tym jaki kolwiek związek ? Bo dla mnie to nie ma najmniejszego sensu.. czy to po prostu przypadek ?
                            Chwil kilka temu podkręciłem delikatnie obroty biegu jałowego i zdaje się być ok ale czy to było TO ?

                            11.06.2011 09:04
                            Dziś zrobione ok 30 km na Benzynie i Gazie, specjalnie mieszałem żeby sprawdzić. Ogólnie OK, jednak auto za wysoko chodzi na ssaniu zaraz po odpaleniu.
                            Last edited by Gość; 11-06-2011, 09:06. Powód: dodatkowe informacje

                            Comment


                            • #15
                              skoro podkreciłes obroty to na ssaniu bedzie miał wyzsze, bo ssanie reguluje od pirwotnego położenia przepustnicy czyli jesli przepustnica jest wyzej to i ssanie tez, a ze na gazie tak sie stało to moze byc wina chłodnicy bo tamta była stara, przypchana i pewnie lekko zakamieniona wiec inaczej było z chłodzeniem a ze parownik jest podpiety pod układ chłodzenia to mogło sie troche z obrotami zmienic, a z tym zgasniecie to jesli ci dalej jezdzi to sie nie przejmuj, jak zgasnie na dobre to bedziemy w kontakcie bo u nich lubi cewka i moduł sie spalic ale narazie zostaw

                              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                              Comment

                              Working...
                              X