Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15B7 niskie obroty

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D15B7 niskie obroty

    mam problem z obrotami na ciepłym mam 500 może ciute mniejsze obroty przepustnica i silniczek korkowy czyszczony prosze o pomoc

  • #2
    Na górze przepustnicy jest pozioma śrubka, wykręcaj aż efekt będzie zadowalający

    Comment


    • #3
      a gdzie jest ta srubka
      Załączone pliki

      Comment


      • #4

        Comment


        • #5
          oto chodzi ???1423714371.jpg i za co on odpowiada za obroty można bardziej szczegółowo

          Comment


          • #6
            odkręcasz to puszczasz kanałem obejściowym więcej powietrza i tym samym masz wyższe obroty

            Comment


            • #7
              sorrki ze takie głupie pytania zadaje a tak mozna sobie krecic tym

              Comment


              • #8
                Heheh, można, ale jak będą za wysokie, to będzie większa dawka paliwa podawana, a po co to? Jak za niskie, to będzie gasł. Jak obroty nie falują, a utrzymują sie na poziomie 500-600 rpm, to można na te 900 podkręcić i będzie dobrze

                Comment


                • #9
                  Podpinam się pod temat,co by nie zakładać nowego.

                  Wczoraj zauważyłem, ze coś jest nie tak, spadają mi obroty. Na benzynie jest o jakies 500-600 a na gazie czasem 200( ale po jakims czasie wraca do normy 900) i tak w kolko. Dzisiaj zauważyłem również wzrost temperatury, wskazówka potrafi wskoczyć na jakies 3/4 podziałki, ale po jakimś czasie znowu opada do normalnej pozycji...

                  Comment


                  • #10
                    Sprawdź czy masz płyn chłodniczy.

                    Comment


                    • #11
                      Płynu dolałem,faktycznie trochę go ubyło... Natomiast z obrotami dale dziwna sprawa, przy odpaleniu samochodu na zimnym silniku - obroty jakies 1,500, po krótkiej chwili się stabilizują ale wydaje mi się, że jak już się silnik nagrzeje do optymalnej temperatury to obroty są troszkę niższe,ale i z tym różnie bywa... Dzisiaj na lpg jak jeździłem po mieście,miałem obroty jakies 300 a później jak już dojechałem do celu mojej podróży po zatrzymaniu było już normalnie optymalnie = 900. Raz jest tak,a raz tak.

                      Comment


                      • #12
                        To pilnuj żeby w chłodnicy było max, jaka to instalacja

                        Comment


                        • #13
                          Instalacja BRC, montowana w 2007 roku, po więcej informacji musiałbym sięgnąć do papierów,ale wydaje mi się, że dotyczy to również spadku obrotów na benzynie...

                          Comment


                          • #14
                            to przeczyść krokowy

                            Comment


                            • #15
                              albo działanie termostatu....

                              Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                              Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                              Comment

                              Working...
                              X