Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Biały dym, ubywa płynu w chłodnicy, brak wycieków

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Biały dym, ubywa płynu w chłodnicy, brak wycieków

    witam Szanownych Forumowiczów,

    od dłuzszego czasu obserwuje ze ubywaja mi znaczne ilosci płynu chłodzacego z chłodnicy oraz auto kopci na zimnym oraz na ciepłym silniku na biało - zapach petrygo i benzyny. Oleju nie przybywa, poziom na bagnecie taki sami, zabarwienie ok, zadnego majonezu pod korkiem wlewu oleju, zadnych wycieków pod autem.

    Nie wiem czy to uszczelka pod głowica bo silnik nie grzeje sie, odpala zawsze na dotyk, chodzi płynnie.

    The Zshare file hosting providing website had been shut down many few years ago. The new zShare website is a news blog that publishes the latest trending news on the web. So what happened to the old Zshare? As the new owner of the domain zshare.net, I honestly don’t know. The domain had not been


    Pod linkiem jest filmik, ktory nagrałem zeby lepiej przedstawic moj problem.
    W drugiej czesci filmiku zdecydowałem sie włozył wezyk od chłodnicy do naczynia z woda i dopiero po konkretnym dodaniu gazu pojawiaja sie bable i wyrzuca troche płynu z chłodnicy.

    Bardzo dziekuje za komentarze
    Pozdrawiam
    Last edited by Gość; 23-02-2011, 17:27.

  • #2
    kolego obstawiał bym na uszczelkę pod głowicą

    Comment


    • #3
      Filmik na stronie coś nie bangla ale z tego co piszesz to na 99% uszczelka pod głowicą bo 1 % to sama głowica ;p. Przy wymianie uszczelka wyłącznie z ASO lub metalowy zamiennik z VI gen jeśli chcesz trochę pojeździć

      Comment


      • #4
        UPG do wymiany.
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          dzieki za komentarze

          Mam kilka pytan:
          1. Koszt produktów ( i jakie produkty) + robocizna + planowanie głowicy + coś jeszcze...?
          2. Jaka uszczelka? Metalowa, OEM, Elring?

          Z gory dzieki

          Comment


          • #6
            1. od 100 do 1000 zł w zależności od regionu, zakładu itp itd, jak po uszczelce nie widać śladów uszkodzenia można sprawdzić głowicę na szczelność dla przezorności
            2 OEM albo metalowa
            3 jak są problemy ze zużyciem oleju można zrobić przy okazji remont

            Comment


            • #7
              Wielkie dzieki

              Comment


              • #8
                Jeśli olej jest czysty to predzej peknieta głowica niż uszczelka...
                Mam to samo, poprzedni właściciel wymieniał uszczelkę i nic nie dało
                Tylko że u mnie ubywa baaardzo mało - ale dmucha spalinami do układu chłodzenia - widac to po brudnym osadzie na korku od chlodnicy. W dodatku gdy mam juz za maly stan plynu w ukladzie to na zimnym silniku po odkreceniu korka od chlodnicy i przegazowce leci mi dymek z chłodnicy
                Nie wiem jak tam u kolegi dokłądnie ubytki wyglądają... U mnei jest tak że jak nleję płynu do prawidłowego stanu w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczego to po 10 kilometrach wszystko ze zbiorniczka zniknie...
                A w chlodnicy bedzie ok powiedzmy przez tysiac km. W zbiorniczku u mnie musi byc pusto przy tej usterce
                Jezdzic sie da, po prostu przy kazdym tankowaniu do pelna sprawdzam plyny

                Comment


                • #9
                  no własnie olej czysty, nie ubywa, nie przybywa, chyba bede musiał blizej przyjrzec sie ilosci płynu ktory ubywa.
                  Jak sadzisz, ile pociagnie taki silnik jeszcze bez wizyty u mechanika? auto jest w ciagłej eksploatacji, jednak warsztat pewnie dopiero w kwietniu ujrzy

                  Dzieki i pozdrawiam

                  Comment


                  • #10
                    Ja zrobiłem z czymś podobnym już jakieś 6 tys km... Przez ten czas 4 litry petrygo dolałem. Nie mam zamiaru tego naprawiac jesli sie nie pogorszy

                    Comment


                    • #11
                      dziwne to wszystko bo ani silnik sie nie grzeje, odpala zawsze na dotyk, tylko kopci i kopci na biało

                      Comment


                      • #12
                        na 100% jest wywalona uszczelka pod głowicą i ciągnie płyn na tłoki, uszczelka bedzie wywalona gdzies w okolicy cylindra, owszem można tak jezdzić ale płyn jest inny niz benzyna i szybciej wytrze sie dany cylinder a w drastycznym przypadku jesli coś sie nagle stanie z uszczelką ze duża ilość płynu pójdzie na tłok to skonczy sie skrzywieniem korby bądz korba wyjdzie bokiem, przerabiałem ten temat, uszczelke można kupic erlinga, są dobre. Wiadomo ze metalowa bedzie najlepsza do tego trzeba sie pokusic o sprawdzenie cisnieniowe głowicy i trzeba zrobic planowanie

                        Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                        Comment


                        • #13
                          Na 100% uszelka pod głowicą, dzisiaj w nocy wymieniałem, generalne większej filozofii nie ma, jedynie porządny zestaw kluczy oraz parę browarów. Nie polecam mechaników, chyba że znajomych, w mojej Hance przed kupnem była wymieniana, jak sie okazało idioci wlali ceramizer i coś do uszczelniania chłodnicy, skasowali kolesia na 500 zł, mi koszty wyszły 150 z browarem Ps, nie zdejmuj dolotu tylko odkręć z całym wtryskiem. Poza tym nie warto planować głowicy, papier ścierny na jakimś płaskim rzepie wystarczy, zapoznaj się jeszcze z kolejnością dokręcania śrub, poza tym bez kanału się za to nie bierz Pozdrawiam i

                          Comment


                          • #14
                            jak skrzywienie głowicy wyprostujesz papierem to luks, planowanie to nie zdzieranie starej uszczelki, zawsze robie bez kanału i zajmuje mi to 3godz nie wliczając w to planowania

                            Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                            Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez platnerz Zobacz posta
                              NPoza tym nie warto planować głowicy, papier ścierny na jakimś płaskim rzepie wystarczy, zapoznaj się jeszcze z kolejnością dokręcania śrub, poza tym bez kanału się za to nie bierz Pozdrawiam i
                              haha co za rzeźbiarz,szybciej się to rozleci niż to złożyłeś bynajmniej mam taką nadzieje ze względu na to że polecasz to jeszcze innym

                              Comment

                              Working...
                              X